Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste allemaal,

zoals jullie kunnen zien aan mijn onderschrift, sparen mijn vrouw & ik Winkelwagenmuntjes.

Al enige tijd zijn we bezig met een dealer (zijn) interesse te wekken om gezamenlijk een nieuwtje uit te brengen!

Helaas is dit met een dealer niet gelukt dus hebben we plannen om dit zelf te ontwerpen en aan de man/vrouw te brengen.

Als eerste wordt gedacht aan overige verzamelaars, kennissen van ons en wellicht zijn er hier ook liefhebbers voor een dergelijke munt aan de sleutelbos?

Uiteraard voor dat je naar het productie bedrijf gaat maak je een ontwerp van die munt.

Zo in die begin fase wil ik dat graag met jullie delen. Wellicht zitten er hier nog heldere ideeën tussen die we kunnen gebruiken!

post-5019-0-45231000-1391716593_thumb.jpg

Dus hierbij mijn vraag: Wat vinden jullie hiervan? Ik dacht dat het rode logo met chromen letters de laatste KIA logo is.........

Laat maar van jullie horen.

Met vriendelijke groet,

Wim Spies.

• Like 1
Geplaatst

Wim ik moet je teleurstellen kia heeft al een winkelwagen muntje maar die zit in een sleutelhanger verwerkt en kan je er uitdrukken, ik zal even foto proberen te maken, ik heb die bij mijn pica van de dealer gekregen

oops sorry zie nu net dat die van Autohaag zeeuw is :(

Geplaatst

Dat kan Jack, er zijn dealers die dat wel al hebben.

We hebben dan ook al 2 KIA muntjes in onze verzameling zitten en wellicht komt er 1tje bij omdat wij dat leuk vinden :-)

post-5019-0-45359300-1391717651_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Wim ik moet je teleurstellen kia heeft al een winkelwagen muntje maar die zit in een sleutelhanger verwerkt en kan je er uitdrukken, ik zal even foto proberen te maken, ik heb die bij mijn pica van de dealer gekregen

oops sorry zie nu net dat die van Autohaag zeeuw is :(

Ook deze AHZ zit in onze verzameling :-)

• Like 2
Geplaatst

Leuk idee, de tweede vind ik het mooist.

Heb je al een muntje van CZ?

Al diverse :)

post-5019-0-37263500-1391719377_thumb.jpg

Maar er zou alweer een nieuwe zijn en moeilijk aan te komen.......... het zal toch niet?

Geplaatst

de pica is al een boodschappen auto karretje.........dus ik rij ermee daar de Appie heen, best wel handig

Zie het al helemaal voor mij............ met de Pica langs de schappen en laden maar.......... :punk:

• Like 1
Geplaatst

ik spaar mooie vrouwen die winkel wagentjes duwen kunnen we zaken doen ?

Er over praten kan altijd :)

Geplaatst

ik vind de eerste ook het mooist die springt er zeker uit 

mocht het tot productie komen dat teken ik bij deze vast in  :wink:  :wink:

• Like 1
Geplaatst

Leuk Wim, maar ik denk dat je dat even via de KCG richting importeur moet regelen.

Naam, kleur en lettertype komt nogal nauw en kan rechten-technisch beschermd zijn.

Als ze het zien zitten kunnen ze ook zomaar eens voor de kosten op willen draaien :-)

• Like 1
Geplaatst

Leuk Wim, maar ik denk dat je dat even via de KCG richting importeur moet regelen.

Naam, kleur en lettertype komt nogal nauw en kan rechten-technisch beschermd zijn.

Als ze het zien zitten kunnen ze ook zomaar eens voor de kosten op willen draaien :-)

Is daar een link van  of contact persoon? die wij kunnen benaderen hierover.......... goeie tip trouwens!

• Like 1
Geplaatst

Is daar een link van  of contact persoon? die wij kunnen benaderen hierover.......... goeie tip trouwens!

Ik denk aan een Smart, Warmentuuter, mika kjelld, Specialmade............

• Like 1
Geplaatst

Ik denk aan een Smart, Warmentuuter, mika kjelld, Specialmade............

Toevallig, daar dacht ik ook meteen aan......! :lol:

• Like 2
Geplaatst

Yep, ontvangen! Morgen gaat er een mail naar de PR manager bij KMNL m.b.t. rechten en sponsoring.

Wordt vervolgd!

Geplaatst

Yep, ontvangen! Morgen gaat er een mail naar de PR manager bij KMNL m.b.t. rechten en sponsoring.

Wordt vervolgd!

Kijk dat is de spirit,  direct actie  :yes:

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...