Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee, is een normale afmeting, maar Jack_z is wat 'bigger'.......

Ennuh, ik weet nog steeds niets.......solly! :unsure:

Geplaatst

Misschien worden ze meteen meegeslagen als we na 22 mei de gulden weer terug krijgen....

• 2 weken later...
Geplaatst

Zal wel na het weekeind worden :clown:

Fijne Koningsdag allemaal!

OffT

Gezellig druk in U nu !

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Toch maar weer een muntje opgeworpen bij KMNL.....wish me luck!

Geplaatst

kunnen we ons uitspreken over de exit uit de EU.

Daarna kunnen we terug naar de gulden en kan met die batch ook Wims winkelwagenmuntje worden

mee geslagen.

Zo ingewikkeld is dat toch niet ?

Geplaatst

kunnen we ons uitspreken over de exit uit de EU.

Daarna kunnen we terug naar de gulden en kan met die batch ook Wims winkelwagenmuntje worden

mee geslagen.

Zo ingewikkeld is dat toch niet ?

Met deze uitleg niet meer nee   :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Tja, met sommige zaken hou ik mij iets minder mee bezig....maar ik zal het in de gaten houden.

• Like 1
Geplaatst

Bigwade en Smart, gaan nu toch wel hard richting de 10.000 muntjes  berichten :)

Geplaatst

Update! KMNL heeft besloten om haar webshop artikelen tezamen met haar dealers op de schop te nemen.

Dat betekent een geheel nieuwe collectie aan Kia hebbedingetjes. In eerste instantie hadden wij KMNL mee

om met een origineel ontwerp van een winkelwagenmuntje te komen, maar de inhoud van de nieuwe webshop

wordt bepaald door de dealers, waarbij KMNL alsnog wel het winkelwagenmuntje wil proberen te introduceren

binnen de webshop. Wij hopen dat de dealers hierin meegaan. Mocht dit zo zijn, dan zullen wij jullie hier weer

informeren.

Voor nu dus even pas op de plaats.....hopelijk komt van uitstel geen afstel.

Geplaatst

Klanten van Kia, vraag uw dealer dus gek naar een leuk merk winkelwagen muntje !

• Like 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...