Jeroensw Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Nu het nog steeds niet echt winter is (gelukkig) begint het toch wel erg verleidelijk te worden om de zomer wielen er op te zetten. Zijn er al meerdere die dit gedaan hebben ? Quote
LED-Lightning Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Ik zit er ook over te denken om het zomerrubber er weer onder te gooien, ik heb alleen de stap nog niet gezet, durf het nog niet helemaal aan Quote
Jack_z Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 bij mij zitten de zomerbanden er nog onder en zit te twijfelen wanneer ik de winter rubbers eronder zal doen Quote
Goldy Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 het is fifty fifty. Als ik s'ochtens naar mijn werk rij dan is het altijd nog rond de twee graden. Gemiddeld gezien is het in de ochtend +2 Dus dan zou je de winterbanden eronder kunnen laten zitten. Als ik in de avond weer naar huis rij dan is het gemiddeld gezien boven de zeven graden Dan zouden de zomerbanden er weer onder gezet kunnen worden. Ik laat ze er maar onder zitten. Je zal het net zien dat de winter er dan toch aan komt. Maart roert zijn staart en April doet wat hij wilt. 1 Quote
Jack_z Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 ja inderdaad en in mei leggen alle Kia's een ei Quote
bigmac Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Nederland is een all-seasons-band land. 1 Quote
Jack_z Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Nederland is een all-seasons-band land. daar ben ik het helemaal mee eens, alhoewel ik de lopende banden van de A-ction ook wel heel lekker vind lopen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Wij hebben ze er nog onder zitten. Ga je niet naar de sneeuw is het een gok wanneer je ze wisselt. Ik wissel meestal eind maart. Quote
Smart Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Nederland is een all-seasons-band land. Tot nu toe heeft bigmac gelijk gekregen.....de winters zijn redelijk zacht en de sneeuwperioden niet heel erg lang. Toch, wanneer je naar wintersportgebieden gaat, kun je en mag je meestal niet (risico) zonder winterbanden rijden tijdens winterse omstandigheden. Quote
Sander GT Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 All-weather banden zijn in Duitsland ook toegestaan, zie http://www.anwb.nl/rechtshulp/op-vakantie/met-de-auto-op-reis/dossier-winterbanden/winterbanden-in-duitsland Of het in andere (wintersport)landen ook toegestaan is, weet ik niet. Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 Mits voorzien van sneeuwvlokje/ijskristal...toch? 1 Quote
Jeroensw Geplaatst 22 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2014 Zo ik ben druk geweest remklauwen geschilderd zilvergrijs en wielen er onder Als ik nu naar de auto kijk wordt ik daar vrolijk van Quote
Jeroensw Geplaatst 22 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2014 Even een foto erbij Quote
Jeroensw Geplaatst 22 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2014 En van de andere kant Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 Ziet er mooi uit Jeroen, mooie velgen. Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 ziet er heel erg goed uit Jeroen erg mooie velgen en top die geschilderde rem tangen maakt het geheel net even meer af Quote
Seafox Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 Ziet er zeer netjes uit Jeroen hele mooie velgen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 1 Maart, 2014 Geplaatst 1 Maart, 2014 Vandaag zijn de winterbanden weer vervangen door de (nieuwe) zomerbanden Quote
Jeroensw Geplaatst 2 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2014 Alleen de banden of ook de velgen anders foto's ? Quote
LED-Lightning Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 Ik heb de winterrubbers vorige week zondag ook verruild voor de zomerbanden, ik ga niet naar wintersport en ik verwacht verder geen echt winterse omstandigheden meer. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 @jeroensw Nee ook de velgen, had al een foto geplaatst in een ander topic hier. Maar hier nog een. 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 De pro cee'd van Brigitte ook maar weer op de zomerbanden gezet 3 Quote
Jack_z Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 het is vandaag ook wel een erg zonnige dag, dus uitermate geschikt voor de wissel 1 Quote
Smart Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 @jeroensw Nee ook de velgen, had al een foto geplaatst in een ander topic hier. Maar hier nog een. Een behoorlijk serieus antwoord.....op een grappige vraag, hahaha! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 3 Maart, 2014 Geplaatst 3 Maart, 2014 Een behoorlijk serieus antwoord.....op een grappige vraag, hahaha! Ik twijfelde vandaar dit antwoord 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.