blankie01 Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Hallo Allemaal Mijn naam is Ron. en ik ben 53 jaar Woon in Zaandam en werk in Uitgeest Ik heb sinds November een Kia Picanto 1.2 5 deurs. Veel ellende gehad met de pioneer 550 dus maanden niet blij. Daarom lang gewacht met een account aan te maken. Sinds een week door de dealer eindelijk een avic940bt ingebouwd wat een luxe deze radio. Nu werkt alles perfect dus eindelijk een blije Picanto rijder. Dus vandaag maar een account aangemaakt Groetjes Ron 1 Quote
bigwade Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Heerlijk een ZWARTE !welkom hier en tof dat je goed geholpen bent. Je had overigens echt niet hoeven wachten om lid te worden zodat je je wel en wee van de radio had kunnen delen, hier. 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Welkom Ron en nog veel plezier met je mooie zwarte Picanto. Jij dacht als ik geen lid wordt van het forum lossen ze het vast wel op (probleem met de radio) 1 Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Ron hartelijk welkom in de club, en veel plezier met je 940 en de door ons forum ter beschikking gestelde "gratis" update 1 Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 overigens maak ik me wel zorgen dat de steeds jongere man de picanto koop, john is pas 53 dus ga ik me wel heel oud voelen Quote
Jack_z Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Heerlijk een ZWARTE ! welkom hier en tof dat je goed geholpen bent. Je had overigens echt niet hoeven wachten om lid te worden zodat je je wel en wee van de radio had kunnen delen, hier. we komen niet allemaal zo snel uit de "kast" 1 Quote
Ki'aad Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 HadieBlankie01, das niet leuk om met n nieuwe oto al met onvolkomenhede geconfronteerd te worde. Een nieuwe hoort eigelijk gewoon-goed te zijn. Ben toch wel benieuwd HOE dat financieel opgelost is. Ziet er mooi uit, die 940bt. Alsnog gefeliciteerd met je zwarte Picanto en nog een fijne tijd, hier en in je nieuwe Kia, toegewenst. Quote
Ki'aad Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 overigens maak ik me wel zorgen dat de steeds jongere man de picanto koop, john is pas 53 dus ga ik me wel heel oud voelen Passop, Jacky, n nieuw jong legioen gaat de aantrekkelijke en uitdagende kante van die Picanto ontdekke ... Quote
Baggio Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 Van harte welkom, veel geluk met je nieuwe bak! Quote
blankie01 Geplaatst 20 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2014 HadieBlankie01, das niet leuk om met n nieuwe oto al met onvolkomenhede geconfronteerd te worde. Een nieuwe hoort eigelijk gewoon-goed te zijn. Ben toch wel benieuwd HOE dat financieel opgelost is. Ziet er mooi uit, die 940bt. Alsnog gefeliciteerd met je zwarte Picanto en nog een fijne tijd, hier en in je nieuwe Kia, toegewenst. de dealer heeft kosteloos de nieuwe radio ingebouwd Quote
plattie Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 Uiteindelijk toch goed opgelost! Veel plezier met je Picanto! 1 Quote
Baggio Geplaatst 25 Maart, 2014 Geplaatst 25 Maart, 2014 Van harte welkom en veel leesplezier. Verstuurd vanaf mijn LT22i met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.