simba Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 Ik heb sinds een maand het volgende probleem met de versnellingsbak. Als ik in stap en de bak in zijn achteruit zet heb ik geen probleem. Maar als ik een paar straten vooruit heb gereden kan ik hem niet meer in zijn achteruit zetten tenzij het met een hoop geratel en herrie. Als ik dan weer een tijdje later in stap en hem in zij achteruit zet geen probleem. Maar zodra ik een stukje gereden heb wil hij niet in zijn achteruit. ???? grt danny Quote
Creative Name Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 Komt je koppelingsplaat wel helemaal goed vrij? Anders vrees ik dat je echt een beschadigd tandwiel of afstandsring hebt in je bak. Nog garantie? Quote
Gast e49memling Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 Ik heb sinds een maand het volgende probleem met de versnellingsbak. Als ik in stap en de bak in zijn achteruit zet heb ik geen probleem. Maar als ik een paar straten vooruit heb gereden kan ik hem niet meer in zijn achteruit zetten tenzij het met een hoop geratel en herrie. Als ik dan weer een tijdje later in stap en hem in zij achteruit zet geen probleem. Maar zodra ik een stukje gereden heb wil hij niet in zijn achteruit. ???? grt danny Snel naar de dealer voor je helemaal niets meer kan, lagers van de versnellingsbak of synchronisatieringen kapot. Versnellingsbak of een aantal tandwielen moeten vervangen. Quote
Ki'aad Geplaatst 1 Maart, 2014 Geplaatst 1 Maart, 2014 Als je instapt en de bak in zn achteruit zet ... draait de motor dan al? Of zet je m in de achteruit met de motor nog uit en start je daarna? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.