Jump to content

Filipke meldt zich aan met zijn Kia Carens RP

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben Filip uit belgisch limburg en rij sinds vorige week met een Kia Carens RP 1.7 diesel full option van 8 maanden oud met 9000 km.

Ik heb deze geimporteerd uit Duitsland, veel keus, lage prijs!

Hieronder een paar foto's!

2014-02-23+14.57.18+%2528Custom%2529.jpg

2014-02-23+14.56.20+%2528Custom%2529.jpg

Wij, nu nog wat leren....wij weten toch al alles? :wacko:

Zoooo, de Carens van Filipke maar meteen even uit elkaar gehaald Dat zal hem leren.....aanval is de beste verdediging!

8018999_zpsbe6aab50.jpg

• Like 1

Hallo Filipke,

nah, neemt die Smartie je gelijk te pakke! Maarruh ... als t meezit werk jij bij Ikea en dan is r geen probleem meer. Overigens een zeer schone, bijna nieuwe kar heb je gescoord. Gefeliciteerd drmee en vele veilige Kia(lo)meters toegewenst. Ken je ons vertelle wat die "lage prijs" inhoud? Wat ist financiele verschil, generaal gesproke, met je thuisland? Ben n 'Ollander, wah?  :lol:

Coole foto! Nu nog een foto waar ze de radio eruit halen! :)

De lage prijs was 4000 euro verschil zeg maar, kan je al eens over over de grens kijken hé!

De lage prijs was 4000 euro verschil zeg maar, kan je al eens over over de grens kijken hé!

9000km gereden en slechts 4000€ 'bespaard'?

Ik heb een nieuwe Fusion 1.7D 136pk AT besteld met nagenoeg dezelfde korting, bij een full-option (Sense met extra's) zat daar zeker nog meer korting in.

Daar heb ik natuurlijk ook nog het plezier van enkele maanden wachten bij :wink:

Jmo, ik heb het dan over de nieuwprijs, ik praat niet over salonkorting he. Als ik de prijs die ik na 9000 km betaald heb is het min 10000 euro....ook heb je in Duitsland andere opties, zo kan je de keyless entry met start knop in België niet krijgen. Ook de LDWS kon je in ons belgenlandje niet krijgen, die heb ik nu wel. Daarom Duitsland, plus ik heb geen 5-7 maanden moeten wachten....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

• Like 1

......Precies niet zo een groot forum, weinig animatie, dit kan beter! :)

Filipke, wij hebben nog geen antwoord gekregen op jouw opmerking over het forum. Hoe bedoel je dit?

Geen groot forum en weinig animatie....of was het cynisch bedoeld? Kan ook natuurlijk!

Leg uit!

Daar ben ik niet mee eens. Het ligt eraan hoe duidelijk je vraagstelling is. Vaak zie ik juist verrassende antwoorden waar ik zelf ook wat aan heb. Maar dat is mijn interpretatie van dit forum.

@Filipke

Ik sluit aan bij Smart @ http://www.kiaclub.nl/topic/15300-filipke-meldt-zich-aan-met-zijn-kia-carens-rp/?p=148483

Als de actieve leden, in jouw ogen steeds dezelfde, weg zouden blijven, heb je hier heel snel de sfeer van een willekeurig Honda forum met 1 vraag en antwoord per maand.

Of dat relevant is is nog maar de vraag.

Vragen worden hier doorgaans heel vlot behandeld, opgelost of je krijgt links met oplossingen.

Er zijn diverse techneuten regelmatig online, verder hebben we een poetsbrigade en veel kennis whatsoever hier op de rol.

De kennismensen reageren vaak iets later dan de gangmakers, dat is een feit.

Maar de gangmakers zijn zeker van belang !

Wel  willen we dat iedereen het hier naar zijn zin heeft en daar kun je zelf met je kennis ook aan bij dragen.

We horen/lezen graag van je !

• Like 3

Ik zeg al niks meer, haha, zo aangevallen voelen! Dat was niet mijn bedoeling.  :no:  :no:

Ik ben wel blij met de reacties, nu is deze topic "HOT"  :lol:  :lol:

Ik ben met men andere auto (Honda Civic) lid op een engels forum en het forum is gewoon groter dus (nog)meer feedback. daarom, geen verkeerde bedoelingen.

Dit even ter zijde, hier nog wat foto's!

12949630905_894129a64c_b.jpg

12950057434_ed0faf9d69_b.jpg

12950070934_9bf08c5bd4_b.jpg

12950068644_91fd57e2df_b.jpg

12950065104_84ae22cef9_b.jpg

12949646825_77344f3b35_b.jpg

12949771023_7bb612cbde_b.jpg

• Like 2