nederrat Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Hallo allemaal Vandaag een kia ceed sw 1.6 gdi plus pack gekocht We kunnen hem vrijdag ophalen hoop dat ik er met veel plezier in zal rijden als ik hem heb zal ik wat fotos plaatsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjonster Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Welkom, veel plezier met de nieuwe wagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Welkom en alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest e49memling Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Welkom op het forum, en veel plezier met de auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Henk welkom en veel plezier met de auto en op dit forum en je heb hem al snel dan mazzelaar PS aan je profiel foto te zien eindelijk iemand die lelijker dan ik is 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nederrat Posted March 2, 2014 Author Share Posted March 2, 2014 Henk welkom en veel plezier met de auto en op dit forum en je heb hem al snel dan mazzelaar PS aan je profiel foto te zien eindelijk iemand die lelijker dan ik is Iedereen bedankt voor het welkom ps foto is al wat jaartjes oud dus kun je nagaan hoer ik er nu uit zie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ki'aad Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Hallo allemaal Vandaag een kia ceed sw 1.6 gdi plus pack gekocht We kunnen hem vrijdag ophalen hoop dat ik er met veel plezier in zal rijden als ik hem heb zal ik wat fotos plaatsen Zo te zien krijgen hier Mister-Ugly verkiezing ... volgend jaar. Jack misschien van de troon en dan een nieuwe Keizer! De winnaar krijgt een italiaanse sportauto en moet dus ophoepelen; dan stijgt tnivo hier weer n beetje. Maarruh .. nederratje, een warrum welkom van mij ook en gefeliciteerd met je ... wat hebbie? ... och ... zo'n bakkie heb ik ook! Rijdt dus voortreffelijk en de hoop dat je dr met veel plezier in gaat rijde is bij deze de grond in geslage ... want het IS gewoon zo! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nederrat Posted March 6, 2014 Author Share Posted March 6, 2014 Bedankt allemaal morgen is het zo ver kan niet wachten Dat word vanacht En als ik hem heb dan zal ik even een paar mooie fotos maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nederrat Posted March 6, 2014 Author Share Posted March 6, 2014 Have Fun ! een leukere avatar vinden we ook leuk Zal ik doen als ik de auto heb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ki'aad Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 Have Fun ! een leukere avatar vinden we ook leuk Jaja, maak eens n animatie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ki'aad Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Heb plaatje verwijdert van post 11 .. ga wel een week in de hoek staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Misschien een andere avatar..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nederrat Posted March 18, 2014 Author Share Posted March 18, 2014 die is leuk dankje wel die ga ik gebruiken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 You're welcome! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts