Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maar inhalen in de 5 is met een ongeblazen benzine altijd een NO GO.

Ja, maar dit was een 6 bak.

Dan doet 6 niks, 5 niks en dan moet je naar 4.

Maak dan een 5 bak met betere verhoudingen.

Gast Timo0103
Geplaatst

Ja, maar dit was een 6 bak.

Dan doet 6 niks, 5 niks en dan moet je naar 4.

Maak dan een 5 bak met betere verhoudingen.

Helaas gaat dat niet want dan hou je geen eindsnelheid meer over.

Gewoon terug naar 4 en snel inhalen.

Zelfs met mijn diesel kanon gaat ie terug naar 4 omdat ik altijd snel wil inhalen ivm veiligheid.

Geplaatst

Om eerlijk te zeggen ben ik ook nog niet heel overtuigd over de 6 bak van de Sportage. Er is in de 6 iets toerenreductie maar nou ook weer niet schrikbarend veel. Valt mij enigzins tegen. Ik sla nu geregeld de 5 over en ga van de 4 naar de 6.  Bij de Renault die we hebben gehad was de 6 duidelijk een toegevoegde versnelling. 

Geplaatst

Mooi stukje met idd hele mooie foto's !

@ Smart: De nieuwe Qashqai nog niet gezien waarschijnlijk, de meest luxe versie met 1.2 Turbo motor kost € 29.100,-!!!
Deze zit dan écht bomvol met o.a. Bi led verlichting en 19"... daar gaat de Sportage het serieus zwaar krijgen.

• Like 1
Geplaatst

De nieuwe Qashqai nog niet gezien waarschijnlijk, de meest luxe versie met 1.2 Turbo motor kost € 29.100,-!!!

Deze zit dan écht bomvol met o.a. Bi led verlichting en 19"... daar gaat de Sportage het serieus zwaar krijgen.

Je hebt denk ik gelijk..

Een QQ diesel automaat is er al voor 32K

Hier laat Kia punten liggen

Geplaatst

geen test drive maar wel even mogen bewonderen 

10155489_662795297100377_2070380544_n.jp

en na afloop een mooie goodiebag gekregen van Fase Autobedrijven 

• Like 7
Geplaatst

Ik zat afgelopen zaterdag toevallig bij een vriend in zijn nieuwe QQ. Dat ziet er erg mooi en strak uit. Vooral de audio scoort hoge punten met het displayscherm en de menu instellingen.

Geplaatst

Jammer dat die QQ pas aan het eind van het jaar met een 4wd komt. Daar moet muziek in zitten.

Gast Timo0103
Geplaatst

Mooie auto die QQ en voordelig.

Dat komt voornamelijk door de kleine motoren.

Erg weinig vermogen, daar laat Nissan op dit moment flinke steken vallen.

Geplaatst

Ik zat afgelopen zaterdag toevallig bij een vriend in zijn nieuwe QQ. Dat ziet er erg mooi en strak uit. Vooral de audio scoort hoge punten met het displayscherm en de menu instellingen.

Gast, een auto is gemaakt om te RIJDEN!

Netflix en Beonceee doe je thuis maar..

Geplaatst

Nou, we hebben ook een heerlijk ritje gemaakt hoor.

Who the fuck is Beonceee...?

Geplaatst

Mooie auto die QQ en voordelig.

Dat komt voornamelijk door de kleine motoren.

Erg weinig vermogen, daar laat Nissan op dit moment flinke steken vallen.

Tegen die beul van jou kan niks, we weten het, maar die QQ dingetjes zijn motorisch helemaal niet gek.

Een 1.2 T Torretje lijkt weinig, maar het gaat om dagelijks gebruik en dan zal het heelerg mee vallen.

Geplaatst

Nou, we hebben ook een heerlijk ritje gemaakt hoor.

Who the fuck is Beonceee...?

sorry, bent u te oud voor :-)

Gast Timo0103
Geplaatst

115 pk en 190nm  op 1250 kg is wel krap hoor, ofwel gewoon traag.

Deze valt sowieso af voor onze caravan liefhebbers.

Geplaatst

115 pk en 190nm  op 1250 kg is wel krap hoor, ofwel gewoon traag.

Deze valt sowieso af voor onze caravan liefhebbers.

Het kon best nog wel eens lekker rijden.

Maarrrrrr

On Tpoic

SP3-2014

De beroemde veren kunnen Warmentuuter en ik natuurlijk waarderen, maar we horen ook graag wat van werkelijke gebruikers.

En OWWW we zijn iets vergeten tijdens de testdrive...

Schaamrood staat op de kaken......

.

Geplaatst

Zo jammer dit.....de achterbanktest vergeten, controle bamihaken, kofferbakruimte voor schoonmoeder? WAT?

• Like 2
Geplaatst

Die 1.2 turbo met 115 pk doet zeker niet onder voor de Sportage 1.6 !

Om eerlijk te zijn moet het Qua look wel de duurste versie zijn anders neig ik toch meer naar de Sportage, maar dat prijsverschil he...

Maar goed, ik hoef niet te kiezen natuurlijk ! Sinds 1 februari zijn we ook Nissan dealer dus als ik op maandag de Qashqai pak en op dinsdag de Sportage dan is dat geen probleem :hammer:

Geplaatst

Ten eerste euhh, wat zijn bamihaken???

Misschien vergeten de patat (kot) of hoe heet dat ding te bezoeken tijdens de testrit??

Goed : verslag en de foto's, hulde.

Minder goed : de prijs van deze Kia, 37.000 dan loop ik wel even door voor een vette CX-5 Limited edition en hou ik nog 3000 in de tas, ook een GLA (Mercedes) behoort dan tot

de mogelijkheden.

En dan zeker de tot nu toe ontvangen service van Kia meegewogen , zeer onder de maat, dus nee dat wordtum nie en gaatum ook nie worden.

Geplaatst

Het gaat hier toch om de testdrive van de Sportage?! Er worden nu wel veel over de andere merken gesproken!

Geplaatst

Het gaat hier toch om de testdrive van de Sportage?! Er worden nu wel veel over de andere merken gesproken!

Op zich niet erg als we maar niet te veel afdwalen.

Feit is dat het (gedeeltelijk*) geteste exemplaar nogal aan de prijs is en dan zijn er ook andere keuzes.

*gedeeltelijk=we zijn iets vergeten....

Geplaatst

Op zich niet erg als we maar niet te veel afdwalen.

Feit is dat het (gedeeltelijk*) geteste exemplaar nogal aan de prijs is en dan zijn er ook andere keuzes.

*gedeeltelijk=we zijn iets vergeten....

Prima, mee eens!

Geplaatst

Ten eerste euhh, wat zijn bamihaken???

Goh, dat je dat niet weet! Dat zijn toch die haken achterin de laadruimte om Chinese food aan te hangen....

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zo jammer dit.....de achterbanktest vergeten, controle bamihaken, kofferbakruimte voor schoonmoeder? WAT?

Het is nog veel erger..............

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...