Jump to content

Voorstellen Kia dealer

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ook ik stel me graag voor.

Mijn naam is Ronald Lamper, werkzaam bij Kia Fase GouwePark te Moordrecht, de Kia dealer voor Gouda en omstreken (Waddinxveen, Moordrecht, Zevenhuizen, Gouderak, Nieuwerk a/d IJssel etc.)

Op dit forum wil ik (en mijn collega's) graag eens meekijken met actuele onderwerpen die besproken worden door Kia rijders, en waar nodig jullie helpen met eventuele vragen.

Meer weten? Vragen!

Vriendelijke groet,

Ronald Lamper

ronald@fase.nl

0182-200202 / 06-23601377

post-14035-0-64804500-1396691692_thumb.jpg

Goedemorgen,

Ook ik stel me graag voor.

Mijn naam is Ronald Lamper, werkzaam bij Kia Fase GouwePark te Moordrecht, de Kia dealer voor Gouda en omstreken (Waddinxveen, Moordrecht, Zevenhuizen, Gouderak, Nieuwerk a/d IJssel etc.)

Op dit forum wil ik (en mijn collega's) graag eens meekijken met actuele onderwerpen die besproken worden door Kia rijders, en waar nodig jullie helpen met eventuele vragen.

Meer weten? Vragen!

Vriendelijke groet,

Ronald Lamper

@Ronald,

Welkom op dit forum. Leuk dat een Kia dealer ook dit forum volgt.

Haal even je prive gegevens weg. Dit is een openbaar forum wat door iedereen gelezen kan worden.

Het vermelden van dit soort gegevens kan vervelende gevolgen hebben. Als iemand, of jij, contact met

elkaar willen opnemen kan dat via dit forum per PM.

Grtz.

Specialmade

@Ronald,

Welkom op dit forum. Leuk dat een Kia dealer ook dit forum volgt.

Haal even je prive gegevens weg. Dit is een openbaar forum wat door iedereen gelezen kan worden.

Het vermelden van dit soort gegevens kan vervelende gevolgen hebben. Als iemand, of jij, contact met

elkaar willen opnemen kan dat via dit forum per PM.

Grtz.

Specialmade

Dat zijn toch geen privégegevens, maar slechts de al openbare contactgegevens van de garage.