Guest motormuisje Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Sinds een paar dagen heb ik een CEED SW van 12-2012. Hiervoor had ik een Skoda octavia maar omdat die diesel te duur werd (We rijden niet zoveel kilometers meer) maar overgestapt op een benzine auto. Deze jonge CEED met weinig kilometers lijkt mij een heel goede vervanger. Mooie complete uitrusting (super pack uitvoering). Deze auto zal zeker mijn pensioen wel halen. (Ik ben nu 60). Voor woon werk gebruik ik een motor. Wel zo makkelijk als je vanuit omgeving Nijmegen elke dag naar Utrecht moet. Quote
Albert jan & Brigitte Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Welkom op het forum en geniet van je nieuwe cee'd sw. Een foto vinden we altijd prettig hier. Quote
bigwade Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Veel plezier met je auto, al mag je dat in Stalingrad aan de Maas niet zo zeggen Quote
xtra40 Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 Welkom motormuisje en heel veel plezier met je mooie cee,d veel lees en post plezier hier op het forum mischien een paar fototjes plaatsen (zijn we gek op hier ) Quote
Recommended Posts