Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Redelijk verklaarbaar, alle Kia's die niet bij een Kia dealer zijn aangesloten hebben geen Kia Wegenwacht service. Dit betekend twee dingen. Alle auto;s die in de fabrieksgarantie zitten hebben zo goed als zeker Kia's eigen pechhulp service en deze is niet meetbaar voor routemobiel. Alle Kia's ouder als 7 jaar die nog bij de dealer in onderhoud zitten heeft ook nog steeds de gratis pechhulp. dus wederom niet meetbaar.

Het onderzoek maakt het pas volledig door de gemiddelde leeftijd van de voertuigen aan te geven (misschien zijn de gemiddelde Kia's wel 10 jaar oud en de skoda's 3 jaar) dus wat is dan goed?

Tevens de vraag zijn het storingen die lege accu of lekke banden zijn het zwaardere problemen.

conclusie een waardeloos artikel waar je helemaal niets uit kan opmaken.

Geplaatst

Dit klopt volgens mij van geen kanten, toen ik eind 2013 voor mijn Kia ging heb ik nog eens grondig heel wat tests afgezocht en Kia stond overal bovengemiddeld als betrouwbaar... 

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Hoe betrouwbaar is de telegraaf........  :-)

In de 23 jaar dat ik Hyundai en Kia rij heb ik nog geen seconden langs de weg stil gestaan.

Dus op naar de volgende 23 jaar zonder pech.

Geplaatst

Redelijk verklaarbaar, alle Kia's die niet bij een Kia dealer zijn aangesloten hebben geen Kia Wegenwacht service. Dit betekend twee dingen. Alle auto;s die in de fabrieksgarantie zitten hebben zo goed als zeker Kia's eigen pechhulp service en deze is niet meetbaar voor routemobiel. Alle Kia's ouder als 7 jaar die nog bij de dealer in onderhoud zitten heeft ook nog steeds de gratis pechhulp. dus wederom niet meetbaar.

Het onderzoek maakt het pas volledig door de gemiddelde leeftijd van de voertuigen aan te geven (misschien zijn de gemiddelde Kia's wel 10 jaar oud en de skoda's 3 jaar) dus wat is dan goed?

Tevens de vraag zijn het storingen die lege accu of lekke banden zijn het zwaardere problemen.

conclusie een waardeloos artikel waar je helemaal niets uit kan opmaken.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.  :yes:

In 7 jaar tijd maar een keer met een kapotte accu gestaan. Ook bij familie en kennissen geen problemen, dus dit artikel is gewoon lariekoek.  :hammer:

Geplaatst

mijn pica sluit als een tweede huid om mij heen, dus neemt de positieve krachten van mij over, enige pech die ik heb is dat de pica teveel benzine zuipt en vaak bij de benzinepomp stil staat, maar dat is niet echt pech toch ?

Geplaatst

In de gids van de consumentenbond kwam kia op de 7de plek qua betrouwbaarheid, nog vóór skoda.

Daar werd gesteld: japans en koreaans = betrouwbaar.

Europees = minder betrouwbaar

Dat lijkt me ook beter te kloppen; als je een auto met pech langs de weg ziet staan is het 9 van de 10 keren geen japans of koreaanse auto.

Geplaatst

mijn pica sluit als een tweede huid om mij heen......

Dat geloof ik meteen.......

BTW, is het niet dé Televaag......?

• Like 2
Geplaatst

Dat geloof ik meteen.......

Als Jack's foto ook maar een zweem van realiteit heeft, dan denk ik dat zijn eerste huid al behoorlijk knelt :devil:

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...