artcev Geplaatst 11 April, 2014 Geplaatst 11 April, 2014 Na poetsen zag ik een paar van deze plekjes Wat is het , Steenslag ? Quote
Jack_z Geplaatst 11 April, 2014 Geplaatst 11 April, 2014 dat is geen steenslag denk ik, dat is meestal een klein putje in de lak, heb je al iets geprobeerd om het te verwijderen ? met een polish ? niet met wax want dan kan het blijven zitten en dek je het ook nog eens af is dat trouwens wel op je lak, of op een kunststof deel want het plaatje is vrij onduidelijk Quote
plattie Geplaatst 11 April, 2014 Geplaatst 11 April, 2014 Lijkt wel of er in de blanke laklaag een putje/breukje zit...... Quote
artcev Geplaatst 11 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 April, 2014 Auto staat altijd in de garage en dik in de poets als een spiegel (mooi weer auto ) Met kleien kreeg ik het er af Het leek wel van binnen uit te komen Quote
Jack_z Geplaatst 11 April, 2014 Geplaatst 11 April, 2014 je foto's maken het niet echt duidelijk ? Quote
artcev Geplaatst 11 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 April, 2014 Ik bedoel dat er wel goed opgepast word , Zijn er meer met zulke plekjes Quote
picafan Geplaatst 22 April, 2014 Geplaatst 22 April, 2014 nee geen ervaring, wel benieuwd naar jullie ervaring wat jullie met vogelpoep doen als deze een dag er op heeft gelegen? Op zwarte lak blijft er een soort van vlek achter wat nog te zien is als de zon er op staat, Quote
artcev Geplaatst 28 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2014 nee geen ervaring, wel benieuwd naar jullie ervaring wat jullie met vogelpoep doen als deze een dag er op heeft gelegen? Op zwarte lak blijft er een soort van vlek achter wat nog te zien is als de zon er op staat, vogelpoep poets ik er gelijk af Dat is net afbijt Quote
SlamJam Geplaatst 29 April, 2014 Geplaatst 29 April, 2014 Ik heb nooit echt last gehad van de vogelpoep vlekken en soms heeft er echt wel een flinke op gezeten zeg maar kan misschien komen omdat mijn auto eens in de maand gepoetst wordt bij de plaatselijke wasstraat? Quote
bigwade Geplaatst 29 April, 2014 Geplaatst 29 April, 2014 ^^ dat is hier een erg gedurfde uitspraak hoor :-) Beter is die zooi er idd direct af te halen (en dan alsnog door de Anac) Quote
Specialmade Geplaatst 29 April, 2014 Geplaatst 29 April, 2014 ^^ dat is hier een erg gedurfde uitspraak hoor :-) Beter is die zooi er idd direct af te halen (en dan alsnog door de Anac) Ligt eraan welke wasstraat..... ANAC met waspas ..... Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 29 April, 2014 Geplaatst 29 April, 2014 Ligt eraan welke wasstraat..... ANAC met waspas ..... Die dus met als happy end gratis zuigen 1 Quote
Specialmade Geplaatst 29 April, 2014 Geplaatst 29 April, 2014 Die dus met als happy end gratis zuigen YES ! Quote
SlamJam Geplaatst 30 April, 2014 Geplaatst 30 April, 2014 Loogmans in Utrecht is ook een prima wasstraat en daar gaat mijne dan ook altijd door de poets.. Quote
John Kanon Geplaatst 1 Mei, 2014 Geplaatst 1 Mei, 2014 Ik bedoel maar...... Wat een verschil,kost hier 90 euro en niks gratis zuigen. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.