Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dat is geen steenslag denk ik, dat is meestal een klein putje in de lak, heb je al iets geprobeerd om het te verwijderen ? met een polish ? niet met wax want dan kan het blijven zitten en dek je het ook nog eens af 

is dat trouwens wel op je lak, of op een kunststof deel want het plaatje is vrij onduidelijk 

Geplaatst

Auto staat altijd in de garage en dik in de poets als een spiegel (mooi weer auto )

Met kleien kreeg ik het er af

Het leek wel van binnen uit te komen

post-5864-0-34049300-1397244972_thumb.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst

nee geen ervaring, wel benieuwd naar jullie ervaring wat jullie met vogelpoep doen als deze een dag er op heeft gelegen? Op zwarte lak blijft er een soort van vlek achter wat nog te zien is als de zon er op staat,

Geplaatst

nee geen ervaring, wel benieuwd naar jullie ervaring wat jullie met vogelpoep doen als deze een dag er op heeft gelegen? Op zwarte lak blijft er een soort van vlek achter wat nog te zien is als de zon er op staat,

vogelpoep poets ik er gelijk af

Dat is net afbijt

Geplaatst

Ik heb nooit echt last gehad van de vogelpoep vlekken en soms heeft er echt wel een flinke op gezeten zeg maar kan misschien komen omdat mijn auto eens in de maand gepoetst wordt bij de plaatselijke wasstraat? 

Geplaatst

^^ dat is hier een erg gedurfde uitspraak hoor :-) :-)

Beter is die zooi er idd direct af te halen (en dan alsnog door de Anac)

Geplaatst

^^ dat is hier een erg gedurfde uitspraak hoor :-) :-)

Beter is die zooi er idd direct af te halen (en dan alsnog door de Anac)

Ligt eraan welke wasstraat..... ANAC met waspas .....  :wink:  :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ligt eraan welke wasstraat..... ANAC met waspas .....   :wink:   :-)

Die dus met als happy end gratis zuigen :-)

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...