Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi,

Mijn vrouw klacht over dat ze af en toe door de rem trap,is hij al een keer naar de garage geweest konden niets vinden hebben wel olie ververst.

Als ze zachtjes rem dan moet ze flink op het rempedaal gaan staan om tot stilstand te komen abs werkt dan wel.

Iemand hier bekend mee???

Gaat over een picanto van 2006

Geplaatst

De eerste picanto's hebben juist dat ze stevig remmen, ook al raak je het pedaal nog maar amper aan. Zo op je verhaal af gaan lijkt het toch dat er ergens een luchtbel in het systeem zit. ABS pomp ook al eens ontlucht m.b.v. testapparatuur?

Geplaatst

Ook bij mijn Pica uit 2013 hoef je de rem maar aan te raken en hij remt zeer sterk.

Dat was waar ik zo ong. het meest aan moest wennen na aanschaf.

Speelt mee dat bij mijn vorige auto het tegenovergestelde het geval was.

Geplaatst

Ik kan niet voelen hoe hard je moet trappen voor te remmen, maar zo te lezen lijkt dit een kapotte rembekrachtiger.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Probleem gevonden, van de week ging lampje branden ABS. Bij garage uit laten lezen blijkt dat de sensor van de ABS kapot is.

Word morgen vervangen, daardoor reageren de remmen anders.

Geplaatst

Vandaag naar garage geweest,bleek het nokken  schijfje gescheurd te zijn waardoor de sensor kapot is gegaan.

Schijfje gelast en nieuwe censor erop. (sensor 106 excl btw)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...