the one and only Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 hoi allemaal the one and only hier afgestapt van een bmw e90 uit 2005 320i waar ik heel veel problemen heb gehad wou ik wat anders en zuinigers dus is mijn keuze gevallen op een kia rio 1.2 super pack wendy brown uit 2012 heb dit model altijd mooi gevonden en hoop hier nog veel plezier van te hebben eerste mods 17 inch velgen en een witson navigatie of iets anders en een achter spoiler in kleur en xenon ik hoop dat ik nog veel mag leren van dit forum M.V.G. The one and only Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Hallo the one and only Welkom hier op het forum Van harte met de aanschaf van je Rio Ik wens je veel lees en post plezier hier En we zijn benieuwd naar de foto's van je modificaties en foto's vinden we hier erg leuk Te leren valt er hier op het forum genoeg in ieder geval Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Mooi man, Wendy Brown ! Welkom ! Verzonden vanaf mijn iMac met behulp van Tele2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plattie Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Welkom en veel plezier met je nieuwe wagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oude Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Mooi een rio, heel veel plezier er mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Welkom op het forum en dingen leren en te weten komen moet lukken hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts