mika kjelld Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Vanmiddag gaan wij onze caravan halen deze is het geworden Ik ben benieuwd hoe de sportage het gaat doen zeker van wegen het lage trekgewicht van 1200 kg De caravan weegt leeg 965 kg dus ik kan wel wat laden alleen zit er ook een mover onder en die weegt rond de 60 kg dus die ga ik er misschien onderuit halen want de fietsen die wij meenemen zijn bij elkaar 65 kg dus dan blijft er niet veel over Ik ga morgen alle spullen in de caravan leggen en dan gaat hij maandag op de weegbrug en dan weet ik of de mover eronderuit moet of niet ik zal jullie op de hoogte houden gr patrick 2 Quote
Creative Name Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Ziet er netjes uit, kan je je spullen niet kwijt in een skibox zodat je die mover kan laten zitten? Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 @Mika Kjelld, Zo dat ziet er goed uit. Dat is een mooie combinatie met je SP3. (je kunt wel zien waar het geld gezeten heeft ) Heel veel suc6 met je nieuwe aanwinst. Grtz. Specialmade Quote
mika kjelld Geplaatst 3 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 Mei, 2014 Ziet er netjes uit, kan je je spullen niet kwijt in een skibox zodat je die mover kan laten zitten? ja de skibox heb ik ook die gaat ook mee maar je hebt altijd meer spullen als dat je wil en zeker met een kind en een hond Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Mooie nieuwe aanwinst Mika, dat wordt genieten deze zomer. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Mooie sleur hut en een wilk is top spul lekker ligt ook vergeleken met de andere merken 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Jij kan weg met de zomervakantie. Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Jij kan weg met de zomervakantie. Wel eerder ook denk ik, hij heeft hem vandaag opgehaald Grtz. Specialmade 1 Quote
bigwade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Zo'n mover is cool. Heb dat een paar keer gezien, kun je mensen ook mee foppen btw 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Zo'n mover is cool. Heb dat een paar keer gezien, kun je mensen ook mee foppen btw Je kan de Sportage dan ook thuis laten. Quote
mika kjelld Geplaatst 3 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 Mei, 2014 dat zei ik ook al tegen maris dat scheelt wel in het brandstof gebruik whahaha. ik moet zeggen dat het me goed is bevallen met de sportage het rijd geweldig en de auto had er geen probleem mee en nu maar afwachten als hij geladen is maar dat weet ik maandagavond als hij naar de weegbrug en stalling gaat 1 Quote
klankie Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 nou gefeliciteerd hoor met je nieuwe caravan , ziet er top uit , veel veilige km,ers toegewenst Quote
mika kjelld Geplaatst 6 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2014 zo hij is gewogen en hij is nu exact 1204 kg dus ik kan de mover laten zitten hij staat nu bij een caravanboer voor nieuwe banden en een bovag keuring het eerste uitstapje is gepland met pinksteren ik heb er nu al zin in 1 Quote
Smart Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Kom je ook naar De Meern met jouw overheerlijke frikadellen..... Ik kom zelf ook..... 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 6 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2014 ja hoor als jij dat wil neem ik de frikandellen mee doe jij dan de frituurpan....hahahaha ik kan trouwens geen likes meer geven voor vandaag zit aan mijn max 2 Quote
oude Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Mika, Hele mooie caravan, heel veel plezier ermee. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.