Ga naar inhoud

Luidsprekers vervangen in de Picanto


World Cup

Aanbevolen Berichten

Hoi Picanto drivers,

Nog niet in bezit van mijn auto maar merkte al op bij de proefrit dat er geen goed geluid uit de speakers komen.

Wie heeft deze speakers al vervangen en voor welke in de plaats. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of veranderingen.

Gr. Eduard

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat als je het forum deel van de picanto even uitspit/door leest dat je heel erg veel vind over de speakers en weet ik wat er allemaal bij hoort

het beste zoek je in google even kaclub + je zoek term en er gaat een speaker wereld voor je open 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Picanto drivers,

Nog niet in bezit van mijn auto maar merkte al op bij de proefrit dat er geen goed geluid uit de speakers komen.

Wie heeft deze speakers al vervangen en voor welke in de plaats. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of veranderingen.

Gr. Eduard

Hoi Eduard,

Ik heb ze bij mij vervangen voor de GTO 429 van JBL,en achter ben ik nog bezig ik heb nog Infinity liggen maar moet nog kijken of ze passen.

Gr,Jack

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oke,

thanks voor jullie reactie, heb nog niet echt gekeken wat de mogelijkheden zijn om dit beter te laten klinken,

maar andere radio en/of boxen zou goed kunnen. Tegenwoordig kan er veel ook in een kleine ruimte.

Inderdaad een ander radio en set gescheiden speakers kom je al beter uit dan wat er nu in zit.

Als ik mijn auto heb ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn om ea te verbeteren.

Gr. Eduard

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het beste is wat je kunt doen:

 

1. Toch nog even naar een andere radio kijken!

2. Sowieso andere speakers! Van die 15 watt Taiwanese speakertjes word je ook niet vrolijk. (ik heb een setje JBL's in de auto en werken meer dan prima)

3. Ik hou zelf wel van lekkere bass in mijn auto daarom heb ik door kia gelijk maar subwoofer laten inbouwen. Als ik toch geld uit ga geven waarom dan niet gelijk goed geluid (ik raad het zelf aan, hoeft geen grote aso subwoofer te zijn op achterbank! Ik heb hem lekker op een van de stoelen zitten. 150 Watt van Pioneer is meer dan zat!)

 

Ik hoop dat je hiermee wat kunt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het beste is wat je kunt doen:

 

1. Toch nog even naar een andere radio kijken!

2. Sowieso andere speakers! Van die 15 watt Taiwanese speakertjes word je ook niet vrolijk. (ik heb een setje JBL's in de auto en werken meer dan prima)

3. Ik hou zelf wel van lekkere bass in mijn auto daarom heb ik door kia gelijk maar subwoofer laten inbouwen. Als ik toch geld uit ga geven waarom dan niet gelijk goed geluid (ik raad het zelf aan, hoeft geen grote aso subwoofer te zijn op achterbank! Ik heb hem lekker op een van de stoelen zitten. 150 Watt van Pioneer is meer dan zat!)

 

Ik hoop dat je hiermee wat kunt :)

 

Ik hoop niet dat je de subwoofer OP de bestuurdersstoel hebt zitten. Krijg je zeker last van  :-)  :-)

 

Grtz.

Specialmade

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je reaktie,

JBL goeie merk van je speakers. Daar komt een warm geluid uit ik ken de huiskamer zuilen ook heel vett geluid.

Oke met een sub van Pioneer inderdaad voldoende voor die ruimte tof.

gr. Eduard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Al wat wijzer geworden Jack?

Gisteren het deurpaneel verwijderd om te kijken hoe het er uit ziet,ga vandaag de oude speakers er uit halen,even de popnagels eruit boren en dan passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren het deurpaneel verwijderd om te kijken hoe het er uit ziet,ga vandaag de oude speakers er uit halen,even de popnagels eruit boren en dan passen.

Vanmorgen alles eruit gehaald,popnagels los geboord en de infinity speakers er in gezet,moest wel nieuwe gaten bij boren voor opnieuw vast te poppen.

Nu weer een lekker geluid in de auto met de Pioneer FH-X700BT Dubbel Din autoradio 4 x 50 W Jackplug, USB, Bluetooth

De oude speakers gelijk in de container gegooid

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Top Jackmees,

Jij heb iedergeval een lekkere sound in je Kia.

maak nog ff een foto!

Vergeten foto te maken van de deur met speaker erin,de anderen komer wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoop niet dat je de subwoofer OP de bestuurdersstoel hebt zitten. Krijg je zeker last van   :-)   :-)

 

Grtz.

Specialmade

 

Haha scherp hoor :P Had ik er al bij gezet dat ik speciaal van Kia een massage stoel erbij had gekregen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...