Double-g Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 Vanmorgen reed ik richting een rotonde en moest onverwachts remmen nu begonnen deze enorm klapperen, of het de remmen waren of iets anders weet ik niet. Het gebeurd mij alleen als ik rem met het stuur een stukje gedraaid, als het stuur gewoon recht staat en en ik rem is er niets aan de hand. Het lijkt er dan ook op of de remkracht wat afneemt. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Quote
bob Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 http://nl.wikipedia.org/wiki/Antiblokkeersysteem Quote
Double-g Geplaatst 5 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2014 Dit lijkt me sterk Bob heb het vanmiddag nog even getest en het gebeurd zelfs als ik een beetje stevig rem als ik een parkeervak indraai Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Picawhite Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 dat zal het dus zijn : stevig remmen met je stuur gedraaid , denkt ie hier gaat wat fout -hup in de ABS Quote
Gast kaysem Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 probeer anders is met een kant in gras te remmen kijk of je hetzelfde krijgt? Quote
Thunderstreak Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 probeer anders is met een kant in gras te remmen kijk of je hetzelfde krijgt? Beetje onwijs advies, met een auto in een berm gaan remmen. Zo eindigen er veel tegen een boom. Gewoon naar de dealer en een en ander op de remmentestbank bekijken. Quote
Gast kaysem Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 je hebt veldjes zonder bomen en kan al met 15km hoeft niet direct met 240 is makkelijke test Quote
Picawhite Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 doe het anders bij je buurman in de tuin , heeft bijna niemand er last van 2 Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juni, 2014 Geplaatst 6 Juni, 2014 Het beste is gewoon langs je dealer te gaan die kan alrijdende je wielsensoren testen oof er niet eentje hapert dan hoef je niet met gevaar voor eigen leven een remtest op een grasveldje te gaan klooien ook kunnen deze dan meteen vast stellen wat het wel is mocht het de A.B.S niet zijn Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.