Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanmorgen reed ik richting een rotonde en moest onverwachts remmen nu begonnen deze enorm klapperen, of het de remmen waren of iets anders weet ik niet.

Het gebeurd mij alleen als ik rem met het stuur een stukje gedraaid, als het stuur gewoon recht staat en en ik rem is er niets aan de hand.

Het lijkt er dan ook op of de remkracht wat afneemt.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Geplaatst

Dit lijkt me sterk Bob heb het vanmiddag nog even getest en het gebeurd zelfs als ik een beetje stevig rem als ik een parkeervak indraai

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

probeer anders is met een kant in gras te remmen kijk of je hetzelfde krijgt?

Geplaatst

probeer anders is met een kant in gras te remmen kijk of je hetzelfde krijgt?

Beetje onwijs advies, met een auto in een berm gaan remmen. Zo eindigen er veel tegen een boom.

Gewoon naar de dealer en een en ander op de remmentestbank bekijken.

Geplaatst

je hebt veldjes zonder bomen en kan al met 15km hoeft niet direct met 240

is makkelijke test

Geplaatst

Het beste is gewoon langs je dealer te gaan die kan alrijdende je wielsensoren testen oof er niet eentje hapert

dan hoef je niet met gevaar voor eigen leven een remtest op een grasveldje te gaan klooien

ook kunnen deze dan meteen vast stellen wat het wel is mocht het de A.B.S niet zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...