Jump to content
Onderdelenshop24.com

Deurvergrendeling

Go to solution Solved by Crum,

Recommended Posts

Posted

Ik heb sinds kort een Carens uit 2006. Als ik de deuren vergrendel met de afstandsbediening dat krijg ik daar helemaal geen signaal van bv een geluidje of het knipperen van de alarmlichten. Weet iemand of je dit ergens kan instellen. In de gebruiksaanwijzing kan ik hier niets over vinden.

Bij voorbaat hartelijk bedankt

Groeten Mart

Posted

Is er dan niet 1 deur of klep die dan niet goed dicht is of een schakekaar defect zo dat hij denkt dat er een deur open is ???

Ik dacht dat de signaleering het dan niet deed als controle

Posted

2006 is net een overgangsjaar, heb je nog het oude model of het nieuwe?

Is het verder een originele afstandbediening of achteraf ingebouwd?

Als het een originele is, gaan de knipperlichten wel branden als je de auto weer open doet?

Posted

2006 is net een overgangsjaar, heb je nog het oude model of het nieuwe?

Is het verder een originele afstandbediening of achteraf ingebouwd?

Als het een originele is, gaan de knipperlichten wel branden als je de auto weer open doet?

Bedankt voor de snelle reacties. Ik denk dat het geen originele is want op de afstandsbediening staat niet het KIA logo. 

Over het model, het is een KIA Carens 2.0l CVVT. Ik weet niet of dat het nieuwe of oude model is. (van 2006 natuurlijk)

Posted

Als het niet een orgineel is kan het best zijn dat ze de knipperlichten niet hebben aangesloten.

maar branden de lichten wel als de auto open doet (met de afstandsbediening)

Posted

Als het niet een orgineel is kan het best zijn dat ze de knipperlichten niet hebben aangesloten.

maar branden de lichten wel als de auto open doet (met de afstandsbediening)

Bij het openen en sluiten van de deuren met de afstandsbediening gebeurd er verder helemaal niets. De deursloten werken verder prima.

Ik zou het alleen handig vinden als je op de een of andere manier een signaal krijgt. De sloten zelf maken bijna geen geluid namelijk.