Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nadat m'n eerste Phanthom 17 inch velgen set vervangen werd door oxidatie ben ik er achter gekomen dat het er nu weer op alle vier de velgen zit, verleden week er mee naar de dealer geweest en die hebben er foto's van gemaakt en zouden ze doorsturen naar Kia, gisteren een telefoontje gehad van de dealer en ik kreeg nu 4 opties voorgelegd, 1, de velgen worden gewoon vervangen dus dezelfde weer terug, of dezelfde velgen maar dan de keuze uit, zilver, zwart of matzwart gespoten, nu ik een  deep blue kleur kia heb lijken me de zwarte velgen niet te staan ( ik zal eens gaan googelen op foto's hiervan ) en bij deze klasse voor me dealer binnen 4 dagen geregeld toppie. 

Geplaatst

Oxideren doen bijna alle gepolijste velgen

Het is gewoon blank metaal met blanke lak erop.

Door steenslag en andere beschadigingen komt er vocht onder en laat de lak los en gaan de wielen oxideren

Ik snap dat het vervelend is.

Maar snap niet dat dit garantie is..

Als mijn motorak roest door steenslag is toch ook geen garantie

1 van de redenenen om nooit zulke wielen te nemen

Ik heb ook gepolijst maar zonder lak erover. Dan hen je dit niet.

Maar je mag ze wel elke week poetsen en in de was zetten

Geplaatst

Als jij op je velgen van 3 maanden oud oxidatie hebt ga je toch ook terug

of er nu verf of lak op je velgen hebt maakt niks uit

ik heb zelf de busan velgen eentje zelfs met wat schade en die oxideerd ook niet

dus ik snap wel dat je onder garantie andere krijgt

zou ook niet netjes zijn dat zulke dure velgen na zo een korte tijd er zo lelijk uit zien

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

tja dat lood weer  :mad:  :mad:

dat lood dat hoort wel zo alleen jammer dat ze niet even netjes zwart lood er hebben opgeplakt  :?  :?

Kan het niet op de achterste helft geplakt?

Geplaatst

Bij mij hebben ze t lood netjes achter de spaken weggewerkt. Bijna niet zichtbaar. Zal zo eens even een foto ervan maken.

• 3 maanden later...
Geplaatst

mijn phantom velgen; net 3 jaar oud. mocht ik niet inruilen; hadden al wel 1jr oxidatie maar niks aan gedaan. Nu winterbanden erop en de velgen laten zien. Valt buiten garantie. Kut dealer kia kouwen zuidoost! totaal niet meewerkend. alleen maar geld innen.

dat terwijl het algemeen bekend was dat er een batch van 2011 fout was van de phantom velgen!

Geplaatst

Leg het voor aan de importeur! Zij kunnen misschien nog wat voor je doen, nu de dealer het laat afweten.

• 2 weken later...
Geplaatst

Kia Nederland vind je in Breukelen.....misschien even Googlen of direct naar www.kia.nl?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...