xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2014 Geplaatst 12 Augustus, 2014 ja ja wij hebben ook een waak kat 1 Quote
Pipercub Geplaatst 12 Augustus, 2014 Geplaatst 12 Augustus, 2014 Hierbij een verslag, ik weet niet meer wie het geplaatst heeft maar het is duidelijk. Je kunt her hier downloaden. https://www.sendspace.com/file/w1pl39 succes voor diegene die het zelf willen doen. Quote
Wimis on Geplaatst 12 Augustus, 2014 Geplaatst 12 Augustus, 2014 Dat verslag heb ik gelezen echter hou ik er niet van dat er wordt geslepen (met de slijptol) in het belangrijkste deel van de trekhaak! Ik wacht nog even het verslag van Xtra40 af . Toch bedankt voor je genomen moeite! Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2014 Geplaatst 12 Augustus, 2014 verslag zal er ook zo uit zien maar ik heb een wagen specifieke kabelboom gebruikt dus niks zolderen alles netjes et stekkers en een afneembare trekhaak gebruikt waarbij inderdaad niet geslepen hoefde te worden Quote
plattie Geplaatst 12 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 12 Augustus, 2014 Het verslag van elmerblues is zeker een mooi en uitgebreid verslag. Echter wil ik zelf niet gaan solderen maar een wagenspecifieke kabel gaan gebruiken vandaar mijn vraag over de plus-kabel. Ik wacht dus ook nog even het verslag van xtra40 af voordat ik besluit welke ik ga bestellen. Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2014 Geplaatst 12 Augustus, 2014 verslag word gemaakt en ja je moet mininaal 2 draden naar de accu leggen en als je een 13 polige stekker neemt met constant stroom dan zelfs 3 Quote
Wimis on Geplaatst 12 Augustus, 2014 Geplaatst 12 Augustus, 2014 verslag word gemaakt en ja je moet mininaal 2 draden naar de accu leggen en als je een 13 polige stekker neemt met constant stroom dan zelfs 3 Kan er in het verslag worden vastgelegd welke materialen (bij welke site) vand.M zijn spullen heeft besteld? Het gaat mij met name om de trekhaak en de 13 polige kabel-set. Dank U alvast! Quote
plattie Geplaatst 12 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 12 Augustus, 2014 ik moet wel zeggen dat van die 3 kwartier dat klopt niet ben wel een paar uurtjes bezig geweest het meeste werk is nog wel geweest om de boutgaten schoon te krijgen in de chassis balken deze zitten dicht gespoten met tectyl en dat moet er eerst uit anders krijg je je bouten er niet in en de pasvorm van deze trekhaak die ik vandaag heb gemonteerd is niet helemaal je van het maar is wel gelukt fotos volgen spoedig Let wel op dat xtra40 niet heel erg te spreken was over de pasvorm, maar ik ben uiteraard ook wel benieuwd welke en waar de trekhaak aangeschaft is. Quote
Wimis on Geplaatst 12 Augustus, 2014 Geplaatst 12 Augustus, 2014 Let wel op dat xtra40 niet heel erg te spreken was over de pasvorm, maar ik ben uiteraard ook wel benieuwd welke en waar de trekhaak aangeschaft is. Met een hamer komt alles goed! 2 Quote
vand.m Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 Om de vraag te beantwoorden waar ik de trekhaak en kabel heb aangeschaft volg hier de website met de gemonteerde trekhaak + kabel zoals als door Xtra40 perfect is gedaan. De pasvorm was volgens Xtra40 niet uitmuntend maar zoals ik begreep wel te doen. De voertuig specifieke kabel: http://www.trekhaakplaza.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=3_722_868&products_id=3900 De trekhaak: http://www.trekhaakplaza.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=1_55_343&products_id=3961 Totaal incl. € 14,46 bezorgen € 401,00 Hoop dat jullie er wat aan hebben. Suc6 Groeten, vand.M 1 Quote
Wimis on Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 Mooi vand.M, bedankt voor je reply! Quote
Pipercub Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 @ Wimis, Het is niet mijn trekhaak, alleen mijn verzameling van de installatie. Quote
Wimis on Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 @ Wimis, Het is niet mijn trekhaak, alleen mijn verzameling van de installatie. Duidelijk Pipercub! Maar ik bedankte vand.M Quote
Edwin63 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Moet je voor een 7 polige kabelset ook een kabel naar de accu leggen? Ik hoef geen permanente stroom op de trekhaak, gebruik hem alleen voor een fietsendrager en af en toe een aanhangertje voor het klussen Quote
xtra40 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Moet je voor een 7 polige kabelset ook een kabel naar de accu leggen? Ik hoef geen permanente stroom op de trekhaak, gebruik hem alleen voor een fietsendrager en af en toe een aanhangertje voor het klussen ja bij de trekhaak die ik bij vand.m heb gemonteerd daar zat ook en 7polige stekkerdoos bij en daar zitten dus ook 2 draden aan die naar de accu moeten worden gelegd om het relay wat de verlichting regelt te voeden nu zou je dit wel uit de zekering kast kunnen toveren maar je bent vrij simpel bij je accu en dit lijkt mij toch de beste oplossing Quote
Wimis on Geplaatst 15 Augustus, 2014 Geplaatst 15 Augustus, 2014 Moet je voor een 7 polige kabelset ook een kabel naar de accu leggen? Ik hoef geen permanente stroom op de trekhaak, gebruik hem alleen voor een fietsendrager en af en toe een aanhangertje voor het klussen Zie #32 (bericht) @edit, +#41 /edit Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 16 Augustus, 2014 Geplaatst 16 Augustus, 2014 Om de vraag te beantwoorden waar ik de trekhaak en kabel heb aangeschaft volg hier de website met de gemonteerde trekhaak + kabel zoals als door Xtra40 perfect is gedaan. De pasvorm was volgens Xtra40 niet uitmuntend maar zoals ik begreep wel te doen. De voertuig specifieke kabel: http://www.trekhaakplaza.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=3_722_868&products_id=3900 De trekhaak: http://www.trekhaakplaza.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=1_55_343&products_id=3961 Totaal incl. € 14,46 bezorgen € 401,00 Hoop dat jullie er wat aan hebben. Suc6 Groeten, vand.M Ik moet zeggen dat de pasvorm bij mij wel perfect was. Maandagmorgen modelletje ??? Quote
xtra40 Geplaatst 16 Augustus, 2014 Geplaatst 16 Augustus, 2014 Ik moet zeggen dat de pasvorm bij mij wel perfect was. Maandagmorgen modelletje ??? of een vrijdag middag modelletje ff snel afgemaakt voor die naar huis kon Quote
vand.m Geplaatst 17 Augustus, 2014 Geplaatst 17 Augustus, 2014 Met het monteren van de trekhaak is ook een camera voor+achter door xtra40 op de voorruit en achterruit gemonteerd. Ik snap alleen niet veel van de instellingen. En wat precies Shutdown time en RT betekent weet ik niet laat staan waar dat op moet staan. Zo heb ik het nu allemaal staan: Frequentie staat op 50 Hz ipv. 60 Autorecord: Off On-------------------------------staat nu zo Charging and video Auto detect: On Off-----------------------staat nu zo Color Null-------------------------staat nu zo Black en white Negative Ancient Light Blue Exposal -3 -2 -1 0------------------------staat nu zo 1 Watermark Off on---------------staat nu zo Bright Auto---------------------staat nu zo Sunlight Fluorescent Cloudy Incandescent Auto_Backbright_off 1 min. 3 min. 5 min. Off------------------staat nu zo Button voice Off On--------------------staat nu zo Shutdown time 1 min. 3 min. 5 min.-------------------staat nu zo Off Fill Light Off On Auto-----------------------staat nu zo MP 720P 1080P--------------staat nu zo RT 1 min. 2 min. 5 min.-------------staat nu zo Off Groet, vand.M Quote
Wimis on Geplaatst 17 Augustus, 2014 Geplaatst 17 Augustus, 2014 Autocamera voor en achter.jpgMet het monteren van de trekhaak is ook een camera voor+achter door xtra40 op de voorruit en achterruit gemonteerd. Ik snap alleen niet veel van de instellingen. En wat precies Shutdown time en RT betekent weet ik niet laat staan waar dat op moet staan. Zo heb ik het nu allemaal staan: Frequentie staat op 50 Hz ipv. 60 Off Groet, vand.M Mooi setje............... jammer dat er geen foto's zijn van de installatie! Wellicht kan vand.M nog wat foto's maken? Quote
vand.m Geplaatst 17 Augustus, 2014 Geplaatst 17 Augustus, 2014 Komt goed! Zal ik binnenkort voor je doen! Groet, vand.M 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Augustus, 2014 Geplaatst 17 Augustus, 2014 RT is Recording Time; de lengte van de individuele filmpjes. Shutdown Time bepaalt hoe lang de camera blijft opnemen nadat je je contact uitzet. Auto Backbright Off bepaalt na hoeveel tijd de display uit gaat, de camera blijft actief, maar de display schakelt uit. De overige instellingen komen aardig overeen met de mijne. Alleen heb ik een andere achter-camera en geen remote. Quote
vand.m Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 Murcielaygo Dankjewel. Is gelijk wat duidelijker. Bedankt. Groet, vand.M Quote
vand.m Geplaatst 21 Augustus, 2014 Geplaatst 21 Augustus, 2014 Mooi setje............... jammer dat er geen foto's zijn van de installatie! Wellicht kan vand.M nog wat foto's maken? Ik kan helaas niet de montage laten zien maar wel het resultaat. Ik hoop dat je er wat aan heb. Groet, vand.M Quote
vand.m Geplaatst 23 Augustus, 2014 Geplaatst 23 Augustus, 2014 RT is Recording Time; de lengte van de individuele filmpjes. Shutdown Time bepaalt hoe lang de camera blijft opnemen nadat je je contact uitzet. Auto Backbright Off bepaalt na hoeveel tijd de display uit gaat, de camera blijft actief, maar de display schakelt uit. De overige instellingen komen aardig overeen met de mijne. Alleen heb ik een andere achter-camera en geen remote. Hoi, Ik heb de Shutdown Time op 5 min. gezet maar de camera stopt gewoon met opnemen zodra het contact uit gaat. Doe ik toch iets verkeerd? Groet, vand.M Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.