Ga naar inhoud

ABS problemen


TommieWTB
Ga naar de oplossing Opgelost door Crum,

Aanbevolen Berichten

Goededag allemaal,

 

Afgelopen weekend ben ik in de ardennen geweest voor even een weekendje er tussenuit.

Echter op de heenreis en terugreis maakte ik me wat zorgen over mijn cerato uit 2006.

 

Op de heenreis was ik lekker door aan het rijden, echter toen ik een paar km aan één stuk 170km/uur reed, begon het ABS lampje en handrem lampje te branden. ik ben meteen de eerste parkeerplaats opgegaan wat ik zag en concludeerde daar dat het ABS niet meer functioneerde. Ik heb de auto uitgezet en weer aangezet. Toen was het handrem lampje uit maar het ABS lampje brande nog. Omdat het half 12 in de avond was besloten om toch maar door te rijden, en na een paar meter ging ook het ABS lampje weer uit.

 

Op de terugreis had ik precies hetzelfde echter op 160km/uur, weer toen ik mijn  auto uit en aan zette en paar meter reed ging alles weer uit.

 

Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

 

Mvg

Tommie

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...