TerminalNL Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 TerminalNL a.k.a. Ricardo, 23jaar woonachtig te Zutphen en sinds kort in het bezit van een Kia Rio 1.5 LS van 2001. Voor mij mijn eerste ervaring met Kia, die tot nu toe nog prima bevalt. Heb hiervoor voornamelijk frans gereden ( 4x Citroen AX, Renault Clio, Peugeot 306 ) maar ook wat andere uitschieters ( Saab 9-3, VW polo steilheck, Suzuki Alto MKl ) maar was opzoek naar een betrouwbare en relatief simpele wagen en zo terecht gekomen op de Rio. Helaas nog geen foto's, moeten nog gemaakt worden . Quote
Guest Stief Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Welkom Richard. Zo te zien ben jij niet van t op tijd naar bed gaan Quote
Guest GreyGriffin Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Hallo Ricardo, Welkom hier! Veel plezier met je Rio en ik wacht dan nog maar even geduldig op de foto's. Quote
arjan gt Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Welkom op het forum Ricardo. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 Welkom en veel plezier met de Rio. Quote
bigwade Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 Welkom, Leuk ! weer eens een "gouwe ouwe" ! Quote
Recommended Posts