Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

2ntgy35.jpg

Zoals je kunt zien is bij mij dat rubber toverstokje gestolen. Ik ben opzoek naar tijdelijke alternatief. Iemand ideeën? De originele kost (schrik niet) €41 en dat ben ik niet van plan om uit te geven

Geplaatst

Die komt er in het voorjaar wanneer ik mijn dak ga wrappen. Zoek nu een budget toverstokje omdat ik me eraan stoor dat het nu er niet uit ziet.

Geplaatst

Als ik in jou plaats was bestelde ik direct zo een haaien vin hoor.
2x kosten doen is wel wat dom.

Persoonlijke mening van een vrouw ;).

Geplaatst

@Sandra DB,

Het hoeft ook geen dure te zijn. Heb al een paar voor €5 gezien. Als het maar opvult want het ziet er niet uit zo en daar kan ik niet tegen.

Geplaatst

btw die schroefdraadjes van die antennes zijn volgens mij universeel (vandaar dat jatten) en kun je voor weinig een tijdelijke vervanging krijgen.

Het is hier al eens in het SP2 of 3 forum voorbij gekomen en toen werd er gereageerd dat zo'n ding van Peugeot ook past en werkt voor 4-5 eu.

ZOEK ZOEK ZOEK, google "kiaclub.nl+antenne"

• 3 weken later...
Geplaatst

Deze voor €9 bij Broekhuizen gekocht. Werkt goed en hij ruist niet meer. Dat is iets anders dan €41 Kia...

wl8v1f.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...