shadowr1 Geplaatst 25 December, 2014 Geplaatst 25 December, 2014 Hallo allemaal. Op de valreep maar even voorstellen..en gelijk hele fijne dagen en een voorspoedig 2015.. Ik ben Arnold Zit in het autovak en heb sinds kort mijn vrouw in een sorento geschoven... Had gelukkig een mooi argument...de husky van nu 8 maanden. Grt Arnold. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 December, 2014 Geplaatst 26 December, 2014 Hallo Arnold, Welkom hier! Elk argument is natuurlijk bruikbaar voor het aanschaffen van een mooie Sorento, dus ik vind een jonge hond helemaal geen slechte vondst. Quote
Specialmade Geplaatst 26 December, 2014 Geplaatst 26 December, 2014 @Shadow1, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel rijplezier en veilige kilometers. Stoere bak hoor. En met een husky is het natuurlijk helemaal "af" . Grtz. Specialmade Quote
arjan gt Geplaatst 26 December, 2014 Geplaatst 26 December, 2014 Welkom op het forum Arnold. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Lique Geplaatst 26 December, 2014 Geplaatst 26 December, 2014 Zwak argument, zo'n Husk past al in een Picanto Maar nu kan die al rondjes gaan rennen in de auto Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, hij ziet er al kek uit met dat lichtbalkje zo op het klimrek en de zwarte velgen Quote
bigwade Geplaatst 26 December, 2014 Geplaatst 26 December, 2014 Zwak argument, zo'n Husk past al in een Picanto Dat weet zij toch niet ?? Goeie actie shadowr1 Quote
Lique Geplaatst 27 December, 2014 Geplaatst 27 December, 2014 Dat weet zij toch niet ?? Goeie actie shadowr1 Ik neem maar zo aan dat zij niet klaagt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.