zoef40 Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Hoi, Nu mijn originele stalen KIA velgen er weer onder liggen met de bijbehorende winterbanden begin ik me te ergeren aan het feit dat er geen afdekplaatje o.i.d. voor het naafgedeelte is. Hierdoor zie je in het midden de geroeste naaf van 67,1mm (volgens bepaalde sites), en met een zwarte stalen velg is dat geen porum imho. Nu heb ik wel wat gevonden zoals deze hieronder die voldoet aan de maatgeving (68mm klemmaat), maar dit smoelt niet. : Een mooiere is deze: http://www.aliexpress.com/item/4pcs-68mm-KIA-emblem-car-wheel-center-hub-cap-wheel-cap-Dust-proof-covers-for-Rio/32239202392.html Alleen is de grootste diameter 68 en daarmee volgens mij te klein. Iemand hier ervaringen met naafdoppen voor de stalen velgen van een Ceed? Alvast bedankt voor de info. gr. Henk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted December 28, 2014 Share Posted December 28, 2014 Geen ervaring mee. Maar je kunt natuurlijk ook de andere zwart spuiten met een spuitbusje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts