Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag stom bij het achteruitrijden tegen een verkeerspaal geschaafd/gereden, hierbij lakschade op carrosseriegedeelte zijkant/hoek, het paneel dat zich bevindt onder het achterlicht en rondom het onderste knipperlicht. Ik stel vast dat dat paneel van kunststof is, gelukkig betreft het enkel (schaaf)lakschade. Nu vraag ik of iemand kan inschatten hoeveel het herstel zal kosten? Kwestie om te weten hoeveel boterhammen ik zal moeten eten.

Geplaatst

ik ben toen ook vanuit Amersfoort naar Zundert gegaan, was een aardige rit maar wel een hele leuke deal kunnen maken ;)

En... goede koffie en leuke gesprekken + adviezen

Geplaatst

Hmmmm, klinkt bekend hier..... vrouwlief gisteren met het uitparkeren een betonnen paaltje over het hoofd gezien (lag uiteraard aan het paaltje....) voor/zijkant plastic bumpergedeelte linksonder het mistlicht geschaaft. Volgende week de schade maar eens laten opnemen en zien wat het gaat kosten.....

Geplaatst

Hmmmm, klinkt bekend hier..... vrouwlief gisteren met het uitparkeren een betonnen paaltje over het hoofd gezien (lag uiteraard aan het paaltje....) voor/zijkant plastic bumpergedeelte linksonder het mistlicht geschaaft. Volgende week de schade maar eens laten opnemen en zien wat het gaat kosten.....

He........ wat jammer nu! Ook balen dus :mad:

Laatst, reden we weg (van een etentje) en raakte met rechtsvoor een hoge (stenen) erf afscheiding, ging dus eigenlijk "net niet" :|

Eenmaal thuis even gekeken naar de schade................. echter was er niets te zien ?!

Ik heb toen met de spatlap (rechtsvoor) de stenen muur geschampt, .............. wat een mazzel :taz:

Geplaatst

Gister even een foto bij daglicht gemaakt. De schade lijkt zich voornamelijk te beperken tot het zwarte kunstof gedeelte. Weet iemand of deze ook los te verkrijgen is? De kras net boven het kunststof is waarschijnlijk wel met spotrepair te doen. Wellicht dat het gunstiger is om het zelf te (laten) repareren dan bij de verzekering te verhalen ivm eigen risico en terugval b/m ladder. Ik hoor graag als iemand wat weet!

j9wzv5.jpg

Geplaatst

Als dat zwarte gedeelte verder niet stuk is kunnen ze dat ook repareren

als dat goed kopet is dan vervangen altans

wij laten zelfs wel eens dachborden met gaatjes er in geboord repareren zie je nuks meer van als ze daar mee klaar zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...