Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na goede ervaringen met de Kia Rio Sedan model 2003, nu weer een Kia.

A.s Vrijdag 30 Januari wordt mijn Kia picanto 1.1 EX - Extreme modeljaar 2005 afgeleverd.

Het is een leuk kek karretje met alle opties zelfs stoelverwarming. behalve cruiscontrol ontbreekt.

Ik vroeg mij af is er een webpagina waar je accessoires kunt bestellen? Niet onderdelen zoals koppelingsplaten filters enzv enzv, 

maar dan bijv. Spatlappen, windvangers bij de ramen, enzv enzv. En bestaat er ook een Kia picanto club. 

Ik heb al beetje onder (google) (MP) (ebay) gesnuffeld maar kom er toch niet uit. 

Graag hoor ik wat, eventueel een link er bij zou handig zijn.

MVG MV

Geplaatst

Op de site van Kia zelf kun je bij de Modellen ook de accessoires bekijken.

En die zijn dan (vanzelfsprekend) bij de dealer te verkrijgen...

Op de kia site zelf kun je alleen accessoires bestellen van de huidige picanto lijn,

Ik zoek specifiek windschermen en spatlappen achter voor picanto model 1 Bouwjaar 2005.

• 2 weken later...
Geplaatst

Misschien kun je eens kijken op ebay.de dan in de zoekbalk invullen kia picanto ba dan krijg je bijna 24.000 artikelen voorgeschoteld misschien dat daar iets voor je tussen zit.

Geplaatst

2005, net ingereden dus.

Zoek even op krukas problemen/modificaties hier op het forum

Google "Kiaclub.nl+Kia Picanto+krukas".

Is dat opgelost heb je een hele leuke kar.

Veel plezier ermee !

Geplaatst

2005, net ingereden dus.

Zoek even op krukas problemen/modificaties hier op het forum

Google "Kiaclub.nl+Kia Picanto+krukas".

Is dat opgelost heb je een hele leuke kar.

Veel plezier ermee !

Beste,

Ik ken het krukas probleem heb vooral onderzoek gedaan naar de zwakkere punten van de Picanto.

Ondanks dat er een onafhankelijk persoon naar heeft gekeken kun je niet in de motor kijken.

Hopelijk heeft dit exemplaar nergens last van, mede ook door dat het van oorsprong geen nederlandse auto betreft. Niet wetende of dit enig verschil maakt.

Toch bedankt voor het mee-denken. Mvg M.V

• 3 weken later...
Geplaatst

Iemand nog suggestisch

Je zou langs kunnen gaan bij de Kia Dealer, die kunnen als het goed is nog de brochures terugvinden via een bepaald systeem, Zo kun je dus bij alle accessoires komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...