Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal! Stom van mij, ongelukje gehad nu is mijn bumper gescheurd en moet er een nieuwe op. Ik schrok nogal van de prijs maar achja autorijden is ook niet goedkoop dat weet ik. Toch zoek ik naar een mooie oplossing omdat het me toch 800,- gaat kosten mocht ik alles doen via de verzekering (omdat ik meer premie ga betalen) of uit mijn eigen zak kost het ook zo rond die prijs. Dan heb ik het over een nieuwe bumper, laten spuiten, monteren etc. Kom ik ook uit rond de 800.-

Nu was ik op een site; http://www.partsandpaint.nl/details/4646120hier bieden ze bumpers aan voor 80,-. Ik wilde hem bijna bestellen, tot iemand me vertelde dat dit imitatie is en de pasvorm vaak niet oke is. Ik heb naar ze gebeld, en er werd mij verteld dat bij erkende schadeherstelbedrijven ook imitatie wordt gebruikt. is dit zo? 

En wat zou jij doen in dit geval? Gewoon via de garage alles laten doen of toch kiezen voor imitatie. Of de sloperijen afbellen of ze er 1 hebben staan, maar dat lijkt me sterk. Iemand tips? Of als jij degene bent die net zijn Picanto in de prak heeft gereden,.... reageer dan! :P

Geplaatst

80 euro is de bumper, hierbij komen nog de spuitkosten. Als ik dat via hun doe zou ik totaal uitkomen op 275,- dus een imitatie kost ook wel wat, teveel eigenlijk om het zomaar even te 'proberen'. Vraag me dus af of iemand anders hier ervaring mee heeft

Geplaatst

Er staan toch wel bosjes picantos in de goede kleur op de sloop? Maar wat kost een bumper daar?

Huh, wat zeg je nou ?..

Een beetje Kia gaat toch minstens 7 jaar mee ?

Geplaatst

De meeste schadeherstelbedrijven gebruiken veel niet originele onderdelen. (Imitatie klikt gelijk zo goedkoop). Afhankelijk van hoe de reparatie wordt aangeboden. Als het via een dealer wordt aangeboden worden er vaak wel originele onderdelen gebruikt voor zover mogelijk. Maar anders wordt er gekeken naar de kosten, levertijd enz. Ook gebruikte onderdelen komt vaak voor. Zolang ze kwalitatief goed zijn en het werk netjes wordt gedaan zul je er niks van merketn of zien.

Geplaatst

Huh, wat zeg je nou ?..

Een beetje Kia gaat toch minstens 7 jaar mee ?

Ik bedoel natuurlijk de Kia's die door een flinke schade op de sloop beland zijn, maar dan zit er vaak nog wel wat goede onderdelen aan.

Geplaatst

80 euro is de bumper, hierbij komen nog de spuitkosten. Als ik dat via hun doe zou ik totaal uitkomen op 275,- dus een imitatie kost ook wel wat, teveel eigenlijk om het zomaar even te 'proberen'. Vraag me dus af of iemand anders hier ervaring mee heeft

is dat inclusief montage ? of moet je daar weer iemand voor zoeken.

Je loopt dan wel het risico van kastje naar de muur gestuurd te worden.

Geplaatst

Ik zag je advertentie toevallig staan op MP :) Heb je de naam of kleurcodering van je auto dan gooi ik het bij ons op de onderdelenlijn, misschien heb je mazzel.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik zag je advertentie toevallig staan op MP :) Heb je de naam of kleurcodering van je auto dan gooi ik het bij ons op de onderdelenlijn, misschien heb je mazzel.

Ik had hem idd op marktplaats geknald, helaas nooit reactie gehad. nog steeds op zoek naar een nieuwe bumper ;)

Het is een titanium zilver.  De kleurcode weet ik niet. Zou je m eens door de onderdelenlijn willen knallen? Beetje late reactie, maar ben een hele tijd niet online geweest. bedankt alvast!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...