J8W8 Geplaatst 28 Januari, 2016 Geplaatst 28 Januari, 2016 Dit truucje heb ik nu toegepast op de standaard wieldoppen, i.c.m. gebruik van de winterbanden Zie ook modificaties! Dank voor de inspiratie Rob! 1 Quote
SRB010 Geplaatst 30 April, 2016 Geplaatst 30 April, 2016 Gisteren en vanmiddag Phantom velgen geplastidipt, maar toch niet blij met het resultaat. Erg lastig met die hoekjes en bochtjes etc, ondanks al wel spuitlakervaring. Maar goed. Raden jullie een straal poedercoat bedrijf aan? Liefst omgeving Rotterdam... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 Mei, 2016 Geplaatst 1 Mei, 2016 Je kan ook kijken of je de phantoms kan verkoopen en dan samen met de kosten die je kwijt zou zijn aan het poedercoaten. Gewoon kijken voor een paar nieuwe velgen Quote
SRB010 Geplaatst 1 Mei, 2016 Geplaatst 1 Mei, 2016 Denk niet dat mensen nog veel geven voor de velgen haha. Stoeprandschade en oxidatie. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 Mei, 2016 Geplaatst 1 Mei, 2016 Ach €100 voor vragen, poedercoaten kost ook ongeveer €250. En voor €350 / €400 kan je best een paar mooie velgen kopen Quote
SRB010 Geplaatst 4 Mei, 2016 Geplaatst 4 Mei, 2016 Ja dat is ook zo. Ik heb alleen een gelukje. De leverancier van de Phantom velgen heeft een soort coulanceregeling waarbij je al behandelde velgen kan kopen voor dezelfde prijs als ze te laten behandelen. Ik krijg dus nu zwart hoogglans Phantoms voor 300 euro. Vond ik ook wel een mooie... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Mei, 2016 Geplaatst 5 Mei, 2016 Belangrijkste is dat jij blij bent met de deal. En dat je de Phantoms in het hoogglans zwart ook echt mooi vind. Quote
Hanz001 Geplaatst 5 Mei, 2016 Geplaatst 5 Mei, 2016 Ja dat is ook zo. Ik heb alleen een gelukje. De leverancier van de Phantom velgen heeft een soort coulanceregeling waarbij je al behandelde velgen kan kopen voor dezelfde prijs als ze te laten behandelen. Ik krijg dus nu zwart hoogglans Phantoms voor 300 euro. Vond ik ook wel een mooie...Wie is die leverancier eigenlijk? Moet het bedrijf ook maar eens benaderen dan.... Quote
SRB010 Geplaatst 6 Mei, 2016 Geplaatst 6 Mei, 2016 Ik heb geen idee, de dealer vertelde dat de leverancier in Den Haag zat. Ik heb het allemaal via de dealer geregeld. Quote
SRB010 Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 De velgen zitten er eindelijk onder. De nieuwe Nexen banden ook en ik moet zeggen dit rijdt super lekker. Ik hoor een stuk minder geluid van de banden af komen. De grip is tot nu toe ook nog goed, scherpe bochtjes lukt prima zonder ook maar iets te verschuiven, wat bij Kumho wel was. Met regen nog niet gereden dus dat kan ik nog niet zeggen. De bandjes ook gelijk met bandengel gedaan. Helemaal tevreden nu Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 De zwarte Phantoms staan best netjes zo onder jou zwarte Rio. En tja geen half werk, mooi hoor de banden gel. Quote
Wimis on Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 Dat ziet er lekker uit, mooi zwart is echt niet lelijk !(of had je liever een witte gehad ? ) 1 Quote
SRB010 Geplaatst 18 Juni, 2016 Geplaatst 18 Juni, 2016 Dat ziet er lekker uit, mooi zwart is echt niet lelijk ! (of had je liever een witte gehad ? ) In het vervolg neem ik wel een witte ja haha Maar ben wel blij met het resultaat zoals het nu is Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 18 Juni, 2016 Geplaatst 18 Juni, 2016 In het vervolg neem ik wel een witte ja haha Maar ben wel blij met het resultaat zoals het nu is Je kan hem altijd nog wit laten wrappen. Dak hoeft niet, dus dat scheelt ook weer in de kosten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.