Muldermans Geplaatst 4 April, 2015 Geplaatst 4 April, 2015 Ik heb een Picanto 1.2 met lichtmetalen velgen, zie foto. Nu wil ik graag mijn momentsleutel van mijn motor gebruiken maar daar zit niet de goede maat dopsleutel bij. Is dit 22 mm of 21mm? Als ik de binnenmaat van de steeksleutel meet die bij de thuiskomer zit, kom ik op 22 mm. Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2015 Geplaatst 4 April, 2015 Kia gebruikt wiel moeren die je met een dop 21 moet los draaien 1 Quote
Muldermans Geplaatst 6 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2015 Kia gebruikt wiel moeren die je met een dop 21 moet los draaien Hartelijk dank voor je snelle reactie. Een fijne paasdag verder gewenst! Quote
Wimis on Geplaatst 6 April, 2015 Geplaatst 6 April, 2015 Kia gebruikt wiel moeren die je met een dop 21 moet los draaien En........ mooie bijkomstigheid ! Ze kunnen er ook mee vast gezet worden 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.