Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je kan toch gewoon de url over typen...ben namelijk wel heeeeel nieuwsgierig

Geplaatst

Ik heb de picanto voor een muur gezet en licht aan.

Het "beeld" is hetzelfde als de oude halogeen,d.w.z. een horizontale streep met het fellelicht aan de onder kant en beide lampen aan de rechter zijde schuin naar boven een uitloop.

Helaas geen foto.

Geplaatst

Bij de montage heb ik een beetje moeten improviseren.

Het beugeltje waar je haolgeen mee vast zat heb ik i.v.m. ruimte gebrek verwijderd.

De LED op zijn plaats geschoven en door de groote zit het geheel vast met het deksel.

• 2 weken later...
Geplaatst

Netjes hoor! Hoe heb je dat gedaan met de draaidop? Aangezien je een blokje achter hebt. En heb je toevallig een linkje met de ledjes

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Toen lasik weer ervaringen van mensen in het buitenland,een bekeuring voor xenon die later was ingebouwd.

Gebeurd dus in Oostenrijk,Italie en Frankrijk.

Ik bouw al meer dan 18 jaar xenon in in mijn (personen)auto's en ben er altijd zeer tevreden over. Heb regelmatig gereden in Frankrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, etc. en heb nog nooit problemen gehad! Wel een keer met de APK waarbij de keurmeester niet op de hoogte was van de wettelijke regels. Maar daar was hij snel achter.

Ik maak me dan ook geen zorgen in het buitenland! 

Geplaatst

Netjes hoor! Hoe heb je dat gedaan met de draaidop? Aangezien je een blokje achter hebt. En heb je toevallig een linkje met de ledjes

past precies.

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Geplaatst

trouwens de lamp wordt door het deksel op zijn plaats gehouden want de klem pastte niet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Dat is netjes, heb je toevallig een linkje met jouw setje?

Geplaatst

Je zegt dat de lamp door de deksel op zijn plaats gehouden wordt. Heb je dan nog wel genoeg koeling? Het koelblok zit nu immers tegen de plastic dop aan. Ik zou minstens wat gaatjes boren voor de koeling er misschien een plaatje metaal tussen doen. Koelblokje (van een elektronicazaak) in de plastic dop opnemen zodat ie tegen het koelblok van de lamp komt???

Geplaatst

Klopt wat betreft vocht maar koeling moet ook. Ik zou minstens af en toe de temperatuur in de gaten houden. Als de kapjes gaan vervormen weet je voldoende. De levensduur van LEDs gaat ook achteruit als ze te heet worden. Eigenlijk is het niet de LED die heet moet worden maar het koelblok. Als dat zijn hitte niet kwijt kan gaan de LEDs eraan. Mooi gat in het kapje maken waar precies een extra koelblok in gelijmd kan worden en dat contact laten maken met het koelblok van de lamp. Zeg maar; stapelen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...