Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nog niemand bij een andere dealer geinformeerd of dit juist zou kunnen zijn of dat het bij meerdere dealers zo zou kunnen gaan?

Geplaatst

Ik vindt t toch al knap dat je tenminste een brief gekregen hebt om je op de hoogte te stellen. De dealer waar ik mijn kia gekocht heb was opeens geen officiële kia dealer meer. Dus andere garage gezocht & gevonden. Nu blijkt dat deze sinds paar maand ook ineens verdwenen is in het niets, hij bestaat zelfs niet meer. Op naar de 3e dealer. Deze is een nieuwe vestiging welke officieel kia dealer geworden is maar ook 4(geloof ik) andere garages met andere merken heeft. Dat die andere dealers ineens weg waren heb ik zelf moeten ondervinden doordat ik mijn onderhoud wou laten uitvoeren. Hier (belgie) heb ik geen enkele brief,...mogen ontvangen :(

Mss heeft t ook te maken met t verminderen van dealers en ze idd op ruimere schaal te laten werken, maar dan mogen ze je wel iets laten weten he ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

Ik wil ook toch mijn verhaal kwijt mbt dit onderwerp. Ik ben namelijk vreselijk kwaad op Kia Nederland.

Ik was ook bij de dealer in Zutphen. Deze verdwijnt dus om onduidelijke redenen.

Ik wordt door Kia NL doorverwezen naar de dealer in Apeldoorn of Deventer.

Deze dealer heeft mij in het verleden gewoon onbeschoft behandeld met inruil vorige auto (vestiging Apeldoorn).

Ik heb vanaf december op de Kia site de aktie ingevuld: wat is uw Kia waard?  Ik heb dit 4x ingevuld en nooit enig telefoontje terud gehad van de dealer in Deventer,

hier werd naar verwezen namelijk.

Ik heb dus onlangs een klachten email naar Kia NL gestuurd en jullie raden het al, iemand van Kia cq deze dealer zou contact opnemen met mij. Dus niet he, nog nooit enoig bericht mogen

ontvangen, ik zit ook totaal niet op deze deler te wachten, maar gaat om principe, en Kia had en nieuwe auto aan mij kunnen verkopen, het interesseerd ze dus helemaal niets.

Even vooreen beurtje naar Apeldoorn, heen en terug dikke 70 km, dacht van niet. En iemand die geen interesse toont in klanten mbt inruil mag naar de pomp lopen, zachtjes uitgedrukt dan.

Dus KIa NL, jullie zijn echt heel slecht bezig, mijn volgende auto wordt dan beslist geen Kia meer (helaas).

Zo ga je absoluut niet met klanten om.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...