HarryJansen Geplaatst 18 Juni, 2015 Geplaatst 18 Juni, 2015 Net een nieuwe Venga 1.6 Aut in gebruik genomen. Wat een heerlijke auto!! 2 minpuntjes: 1)Het audiosysteem kan de 64 GB USB sticjk niet lezen. Een op dezelfde wijze geformatteerde 4 GB stick wel. Kan het zo zijn dat het systeem eisen stelt aan de maximum grootte van de USB stick? En zoja, wat is dat maximum dan? Iemand een oplossing ?? 2) Wat een lullige claxon zit er op.... Quote
xtra40 Geplaatst 18 Juni, 2015 Geplaatst 18 Juni, 2015 die toeter dat kan verholpen worden hebben we pas geleden nog gedaan http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/?p=167480 Quote
Smart Geplaatst 13 Januari, 2016 Geplaatst 13 Januari, 2016 Wat ik begrepen heb is het max. aantal gb's per usb-stick 32gb, waarvan elke map max. 99 nummers mag bevatten. Of was het nou 299 nummers....? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Toshi Geplaatst 14 Januari, 2016 Geplaatst 14 Januari, 2016 trouwens staat er topic dat de nieuwe toeter gewoon mag omdat er een europees keurmerk op staat. zeeeeeeer vreemde redenering. Maar goed, als jij daar logica in ziet dan wens ik je veel succes met het uitleggen aan de politie. je toeter mag nl. maximaal 104db zijn. en als je weet dat db een exponentiële schaal is, dan is die toeter 8x te luid. m.a.w. => minimale boete van 360 euro..... als je gepakt wordt MAAR ook de APK (zeker bij een steekproef) ben je de lul. mijn advies zou zijn als het toch luider moet, de originele toeter gewoon vervangen maar maak het niet belachelijk... en +130db lijkt me niet slim. Quote
bigwade Geplaatst 14 Januari, 2016 Geplaatst 14 Januari, 2016 Net een nieuwe Venga 1.6 Aut in gebruik genomen. Wat een heerlijke auto!! 1)Het audiosysteem kan de 64 GB USB sticjk niet lezen. Een op dezelfde wijze geformatteerde 4 GB stick wel. 2) Wat een lullige claxon zit er op.... Ben jaloers op uw auto (ongeacht kleur, buiten wit) Vraagje : waarom zou je in godsnaam een 64 GB stick in je stereo willen prakken. Dat zijn bijna ontelbare nummers en die kun je tijdens het rijden amper managen. In geval van shuffle kun je ook een leuke radiozender opzoeken, hoor je ook af en toe het weerbericht Vanuit Utrecht is de langste tijd die ik in de auto zit in NL ca 2 uur en dan voldoet ELKE USB stick met muziek. Ik heb helaas geen USB gat meer in mijn huidige auto en zelfs MP3 doet de radio niet. Als ik langere ritten moet rijden bak ik CD's (echt waar) met recente muziek die ik leuk zou vinden tijdens de reis. Verder ligt er een spindel van die dingen in mijn auto die zelfs een junk niet wil hebben (ervaring) Tip: maak 3-4 van die USB dingen en vul naar genre WB de toeter @Toshi; ik denk niet dat iedere diender een Db meter in zijn volkswaggel heeft liggen om een toetert door te meten. Ik denk dat er inmiddels 50-100 kiarijders van dit forum rondkarren met een Stebel incl. mijzelf als vreemdganger, maar nog nooit hebben wij gehoord van problemen met dreutels dan wel APK meesters. Dat zo'n Stebel beter werkt dan een schorre cavia is inmiddels door meerdere leden bevestigd. Een Stebel is in mijn ogen een essential en ik zou niet zonder willen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.