Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jammer zo.n antwoord. Als je jezelf benadeelt voelt door mijn antwoord is dit mijn bedoeling flip.

Maar om mij een arrogante kerel te noemen op dit topic slaat alles lijkt me zo.

Kan wel effies anders.

Succes met jou verdercommunicatief gedrag!

Geplaatst

Niet dat ik weet ...of er iets verwijderd is ...maar laat maar rusten ...ik zei al misschien verkeerd begrepen te zijn .

Maar zie in ieder geval nu wel dat een ander er ook zo over denkt ... dank u!

Gewoon verder met dit topic lijkt me het beste.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Laatste update ...klonen werkt ..ben vanmiddag in klundert geweest ...waar Arjan gt mij op heeft gewezen ..keurig behandeld en netjes en correct geholpen.

Dus nu nooit meer inleren en zelf wisselen zonder tussenkomst dealer

• Like 3
  • 1 jaar later...
Geplaatst
Op 9-8-2015 om 07:34 zei HenkM:

Geprobeerd: werkt niet :no:

Je moet ze wel rechtop zetten in de kofferbak. De lucht in je banden gaat bij liggende wielen klotsen en dan werken de sensors niet.........(Het leven niet al te serieus nemen.)

Geplaatst

Universele sensoren monteren en inleren met het ip adres van de huidige wielen. Dit uiteraard wel doen met de wielen van de auto af anders kan het gebeuren dat hij bijvoorbeeld het rechter achterwiel ziet i.p.v. van het rechter voorwiel.

De apperatuur om de wielen uit te lezen heeft niet elke bandenleverancier ...

Maar ze zijn er wel.

Geplaatst

Beste Kiasiriussilver,

Ik heb ook 2 verschillende setjes banden, 1 x zomerbanden en 1 x winterbanden.
De originele TPMS ventielen hoeven NIET opnieuw te worden ingeleerd bij een wissel.
Dit wisselen doe ik altijd zelf en heb hier nooit problemen mee.

Ik heb momenteel wegens verkeerde aanschaf een NIEUWE set  LOW-line TPMS ventielen te koop:

Een set van 4 stuks originele KIA Sportage III / Hyundai ix35  TPMS ventielen uit de LOW-line serie
Het typenr. betreft 52933 – 2S410

Deze TPMS ventielen waren gemonteerd in een set originele Hyundai ix35 lichtmetalen velgen die ik voor winterbanden had aangeschaft.
Bij montage bleek dat mijn Hyundai ix35 I-Catcher was voorzien van een HIGH-line TPMS systeem, terwijl de TPMS ventielen uit de wintervelgen van het LOW-line systeem waren, waardoor deze elkaar niet herkennen…
Deze TPMS ventielen zijn daardoor nooit gebruikt en dus als nieuw, evenals de ingebouwde batterijen.

De TPMS ventielen zijn zeker o.a. geschikt voor:
- Kia Sportage III uitvoering van 1-2014 tot 1-2016
- Hyundai ix35 LM uitvoering uit 2014 en 2015 (zoals de I-Vision en I-Motion LOW-line uitvoeringen)

Deze TPMS ventielen zijn reeds voorzien van software en hoeven NIET meer te worden ingeleerd, dit gebeurt automatisch na +/- 10 km. gereden te hebben.
Zie bijgevoegde foto hoe het verschil tussen LOW-line en HIGH-line systeem kan worden herkent.
Bij twijfel bel de Hyundai of KIA dealer en vraag via uw kenteken na welk type uw auto heeft.

Deze originele TPMS ventielen kosten bij de Hyundai / KIA dealer € 81,- per STUK (exclusief monteren en balanceren)
Nu is deze set te koop voor € 150,- Uw voordeel bedraagt hier maar liefst € 174,-
Zelfs imitatie TPMS ventielen zijn duurder !!!

Zonder de juiste TPMS ventielen zal uw bandenspanningsysteem NIET werken en zal het TPMS waarschuwingslampje constant blijven branden !!!
Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Tellers LOW of HIGHline.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...