Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iemand ervaring hiermee ?Een vervelende rammel/tik rechts voor(binnen) wat niet te traceren is!

Heb al eens gelezen dat het de kapjes zijn als je de deuren opent voor van die kunstoffen kappen aan einde spatbord ,al vastgezet met duck tape maar....

nee helpt niet echt.

Soul van 2009

Geplaatst

Ik heb links voor een ratel/ tikkend geluid gehad in mijn 2009 soul. Dit was op te lossen door een stukje rubber tussen het binnen scherm en de carrosserie te schuiven. (ik denk waar jij de ducktape geplakt hebt) Het geluid kwam doordat het binnen scherm met plastic "schroefjes" vast zit, Deze schroefjes gaan op een gegeven moment een beetje los zitten waardoor het binnen scherm iets van de carrosserie los komt en gaat rammelen.

Ik zou toch eens proberen om iets tussen het binnen scherm en de carrosserie te schuiven. Ik weet niet of ducktape het juiste resultaat oplevert.

post-1869-0-48879400-1439650327_thumb.jpg

post-1869-0-43240500-1439650371_thumb.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...