cees Geplaatst 27 Augustus, 2015 Geplaatst 27 Augustus, 2015 zo een nieuwe picanto sportline voor de vrouw des huizes Quote
Beus Geplaatst 27 Augustus, 2015 Geplaatst 27 Augustus, 2015 Eigenlijk is hij in iedere kleur gewoon moooooi he !? Quote
picaman Geplaatst 27 Augustus, 2015 Geplaatst 27 Augustus, 2015 Prachtig! Ik heb mijn picanto verleden week ingeruild voor een rio, maar was er heel tevreden over. Veel succes ermee! Quote
bigmac Geplaatst 28 Augustus, 2015 Geplaatst 28 Augustus, 2015 Ik zag bij de dealer deze week twee nieuwe kleuren ; donkerblauw en geel metallic. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 28 Augustus, 2015 Geplaatst 28 Augustus, 2015 Past mooi bij de GT. Veel plezier met de Picanto Sportline. Quote
Beus Geplaatst 28 Augustus, 2015 Geplaatst 28 Augustus, 2015 Ik zag bij de dealer deze week twee nieuwe kleuren ; donkerblauw en geel metallic. Nice! Volgende keer >> foto? Aparte kleuren ben benieuwd! Quote
LED-Lightning Geplaatst 28 Augustus, 2015 Geplaatst 28 Augustus, 2015 Schitterende auto en zeeeeeeer mooie velgen ook! Veel plezier ervan! Quote
fonzie Geplaatst 28 Augustus, 2015 Geplaatst 28 Augustus, 2015 prachtige auto, gaaf die schijfremmen achter !. Om het af te maken , een armsteun en " Picanto " van de achterklep halen. ( Mijn smaak) Quote
arjan gt Geplaatst 28 Augustus, 2015 Geplaatst 28 Augustus, 2015 Mooie auto Cees, past inderdaad perfect bij de gt. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
cees Geplaatst 28 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 28 Augustus, 2015 Mooie auto Cees, past inderdaad perfect bij de gt. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk zeker weten 2 Quote
driesdiesel Geplaatst 28 Augustus, 2015 Geplaatst 28 Augustus, 2015 Mooi veel plezier ermee Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Gast Geplaatst 29 Augustus, 2015 Geplaatst 29 Augustus, 2015 ... " Picanto " van de achterklep halen. ( Mijn smaak) Mee eens. En als ECO er ook nog opzit mag dat er ook af. Er is niets eco aan een auto met verbrandingsmotor. Quote
cees Geplaatst 29 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 29 Augustus, 2015 Mee eens. En als ECO er ook nog opzit mag dat er ook af. Er is niets eco aan een auto met verbrandingsmotor. ik weet het maar de auto is niet van mij Quote
bigmac Geplaatst 29 Augustus, 2015 Geplaatst 29 Augustus, 2015 Mee eens. En als ECO er ook nog opzit mag dat er ook af. Er is niets eco aan een auto met verbrandingsmotor. ik vind de fabrieksdecoratie achterop juist mooier dan zo'n kale achterkant. Heb je nog wel je ruitenwisser en kentekenplaatlaten zitten? Quote
fonzie Geplaatst 30 Augustus, 2015 Geplaatst 30 Augustus, 2015 ik vind de fabrieksdecoratie achterop juist mooier dan zo'n kale achterkant. Heb je nog wel je ruitenwisser en kentekenplaatlaten zitten? Ik vind het een geweldige auto met een verschikkelijke naam. Dat " Picanto " hoef ik daarom ook niet op mijn auto. Bovendien vind ik het mooier staan zonder. Ik snap ook niet dat mensen de sticker " met 7 jaar garantie " op de achterruit laten zitten. Verschikkelijk !! Quote
Gast Geplaatst 30 Augustus, 2015 Geplaatst 30 Augustus, 2015 ik vind de fabrieksdecoratie achterop juist mooier dan zo'n kale achterkant. Heb je nog wel je ruitenwisser en kentekenplaatlaten zitten? Jazeker . En een slogan voor mijn bedrijf. En de achterruit is uiteraard ook stickervrij. Quote
Beus Geplaatst 30 Augustus, 2015 Geplaatst 30 Augustus, 2015 ik vind de fabrieksdecoratie achterop juist mooier dan zo'n kale achterkant. Heb je nog wel je ruitenwisser en kentekenplaatlaten zitten? Gewoon helemaal kaal! Dat is bij alles toch het mooiste! Quote
Rockin' Bus Driver Geplaatst 2 September, 2015 Geplaatst 2 September, 2015 Zonder al die stickers en typeplaatjes vind ik het veel mooier. Bij mijn nieuwe Sportsline er ook van af laten halen. 1 Quote
pierrez101 Geplaatst 27 September, 2015 Geplaatst 27 September, 2015 Heel mooi, wij hebben net een witte gekocht en zijn er heel blij mee! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.