Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zo een nieuwe picanto sportline voor de vrouw des huizes

j7rucy.jpg

ogw7z9.jpg

s6kcgg.jpg

9vbepv.jpg

fz95c7.jpg

Geplaatst

Prachtig!

Ik heb mijn picanto verleden week ingeruild voor een rio, maar was er heel tevreden over.

Veel succes ermee!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Past mooi bij de GT. Veel plezier met de Picanto Sportline.

Geplaatst

Ik zag bij de dealer deze week twee nieuwe kleuren ; donkerblauw en geel metallic.

Nice! Volgende keer >> foto?  :-)  Aparte kleuren ben benieuwd!

Geplaatst

prachtige auto, gaaf die schijfremmen achter !. Om het af te maken ,  een  armsteun  en " Picanto " van de achterklep halen.  ( Mijn smaak)

Geplaatst

Mooie auto Cees, past inderdaad perfect bij de gt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

zeker weten :-)

5x4u3r.jpg

• Like 2
Geplaatst

... " Picanto " van de achterklep halen.  ( Mijn smaak)

Mee eens. :-)   En als ECO er ook nog opzit mag dat er ook af. Er is niets eco aan een auto met verbrandingsmotor.  :no:

Geplaatst

Mee eens. :-)   En als ECO er ook nog opzit mag dat er ook af. Er is niets eco aan een auto met verbrandingsmotor.  :no:

ik weet het maar de auto is niet van mij ;)

Geplaatst

ik vind de fabrieksdecoratie achterop juist mooier dan zo'n kale achterkant. Heb je nog wel je ruitenwisser en kentekenplaatlaten zitten? ;)
Geplaatst

ik vind de fabrieksdecoratie achterop juist mooier dan zo'n kale achterkant. Heb je nog wel je ruitenwisser en kentekenplaatlaten zitten? ;)

Ik vind het een geweldige auto met een verschikkelijke naam. Dat " Picanto " hoef ik daarom ook niet op mijn auto. Bovendien vind ik het mooier staan zonder. Ik snap ook niet dat mensen de sticker " met 7 jaar garantie " op de achterruit laten zitten. Verschikkelijk !!

Geplaatst

Jazeker  ;). En een slogan voor mijn bedrijf. En de achterruit is uiteraard ook stickervrij.

Geplaatst

Gewoon helemaal kaal! Dat is bij alles toch het mooiste!  :wink:

• 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...