Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen,

Rij al ruim vijf jaar met veel plezier een pro cee'd gereden, maar wil een 2e hands venga 1.6 cvvt gaan aanschaffen.

Zijn er dingen waarop ik moet letten?

Groet,

Kiaantje.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zijn er dingen waarop ik moet letten?

Groet,

Kiaantje.

Je hoeft nergens op te letten.

Top auto ! :-)

Lees de avonturen van de Venga maar eens door 

Hierbij de link

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Dag Kiaantje,

Niks mis met de Venga, prima auto. Als je er een gaat kopen van voor 2015 is alleen de navi niet van deze tijd, maar die is bij de facelift gemoderniseerd.

Geplaatst

Misschien staat de voiture van Dhr. GG (hierboven) nog ergens te koop.

Weet je zeker dat je een TOP auto krijgt (koopt)

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Net even gekeken en ja hoor, hij staat nog te koop bij de dealer en wel als Kia-topselectie. Maar het is een automaat en ik heb niet de indruk dat kiaantje daar speciaal naar op zoek is.

Geplaatst

WAT een auto !

Kiaantje; ik zeg doen...

Probeer die afleveringskosten er af te l*llen en nog eens 500 euro weg te praten en je hebt een prachtbak.

Niet eens ingereden....

Geplaatst

Mooi complete Venga hoor, niets mis mee GG! Op de automaat na heb ik zo'n beetje dezelfde opties op mijn Venga.

Geplaatst

hallo

de kia venga is inderdaad een mooie en fijne auto 

ik zelf heb ook een 1.6 motor en deze loopt perfect nooit problemen mee gehad,het enigste is inderdaad het navigatie systeem dat doet nog wel eens raar ,maar verder een top auto 

en ik wens je dan ook veel plezier met de venga ,maar dat lukt wel 

gr john

• Like 1
Geplaatst

Ik heb bijna geen opmerkingen over de Navi in de Venga, behalve de stem van Brabantse Bea...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb bijna geen opmerkingen over de Navi in de Venga, behalve de stem van Brabantse Bea...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Er is ook een Achterhoekse variant voor de navi alleen versta je die helemaal niet.  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

Er is ook een Achterhoekse variant voor de navi alleen versta je die helemaal niet.   :-)   :-)

Die roept ook alles vanwege het tijdsverschil te laat.

• Like 2
Geplaatst

Ik ben wel geen Achterhoeker, wel trots op er te wonen, maar wel erg jammer deze opmerkingen.....

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...