Jump to content

Led Sportage 3

vinni

Recommended Posts

Beste rijders

Weet iemand een adres voor led-verlichting in de deur? Waarbij het geprojecteerd met logo op de stoep? (zonder boren )heb al heel wat afgestruind maar is niet voor de Sportage 3 te verkrijgen.(het vervangen van de rode reflector in de deur)

Guest Stief

Genoeg te vinden op ebay. Heb zo geen link maar vorig jaar zat ik aan zoiets te denken vandaar toen ff gezocht. Maar uiteindelijk niet gedaan.

Overigens vind ik de uitvoeringen die onder in de deur komen (dus wel boren in je bekleding) het mooiste, omdat je niet ziet dat er wat zit totdat je de deur open doet en de logo geprojecteerd ziet

• 1 month later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Achteraf vind ik dat wat minder uitzien jammer genoeg maar het is gewoon echt gaaf als je de deur opendoet dat je op de grond het KIA logo ziet in het donker, kijken dat ik misschien over een paar maanden de inbouw bestel die je in het portier moet boren en dan van binnen moet aansluiten. Dan is het echt af. Ik laat nog wel een foto zien hoe hij erop geplakt zit. 

Hier is het deurpaneel te zien 
WhatsApp Image 2017-01-15 at 19.38.34.jpeg

Dat rood in de deur, is dat een reflector of een lampje?

Op zoek naar de plak-projectors viel me namelijk op dat er tegenwoordig ook flink wat projectoren verkrijgbaar zijnde geïntegreerd zijn IN de deurlichtjes ("puddle-lights")...

15 uur geleden zei Murcielaygo:

Dat rood in de deur, is dat een reflector of een lampje?

Op zoek naar de plak-projectors viel me namelijk op dat er tegenwoordig ook flink wat projectoren verkrijgbaar zijnde geïntegreerd zijn IN de deurlichtjes ("puddle-lights")...

Juist, dat dacht ik ook. Makkelijker kan niet! Even boren, draadje door naar het lampje en je projector brandt...

In de puddlelights is leuk, maar:

- dan moet je auto ze wel hebben en

- de hoek moet goed zijn; anders wordt je logo zo lelijk.

Hey dat is toevallig, deze heb ik net binnen gekregen. Het inbouw setje maar uit mijn gedachten gehaald en voor de opbouw gegaan. Zag de bedrading vanaf de interieur verlichting en het werk niet zo zitten. Moet zeggen dat voor 4 euro via Ali Express een keurig setje heb ontvangen. En zoals de Chinezen beschrijven;

If it is installed onto the car, the welcome light will be displayed on the ground after the door is opened, the owner are given more respect by the brand car. These lihgts are just like welcome guards, when the owner is seating in car and close the door, the logo light disappear.

You will find this light is so cool when you open the door! you also can show it off among your partner or friends, it will be given you more & more respect & applause.

Bij mij hebben ze de gunfactor

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk