Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een dashcam voor mijn Rio, graag hoor ik jullie ervaringen en aanbevelingen.

Alvast bedankt!

Mvg, Leonhi

Guest Vitara 2
Posted

Hallo Leonhi,

Even een paar vragen alvorens echt advies te geven.

• wat is het budget
  • Full HD of HD
  • GPS

Ikzelf (en vele andere) zijn te spreken over de Mini 0805 + GPS. (er is ook een nieuwere versie 0806)

Dit is een camera boven in het midden segment. prijs van deze camera is iets boven de €100,-

Posted

Hallo Leonhi,

Even een paar vragen alvorens echt advies te geven.

• wat is het budget
  • Full HD of HD
  • GPS

Ikzelf (en vele andere) zijn te spreken over de Mini 0805 + GPS. (er is ook een nieuwere versie 0806)

Dit is een camera boven in het midden segment. prijs van deze camera is iets boven de €100,-

Hallo Lourens,

Bedankt voor je reactie.

• Budget €100-€200 (liefst zo goedkoop mogelijk)
  • Full HD is geen pre
  • GPS is geen pre
  • Camera gevoed door accu van auto
  • Zo klein mogelijk
Guest Vitara 2
Posted

Goed, goedkoop en klein ...Dan zou ik toch eens gaan neuzen bij mini 0806.

Misschien ook handig om te weten dat er ook vaste voedingenkabels te koop zijn. Dan heb je niet zo een lelijke voeding in je 12v aansluiting van je dashboard.

Posted

Ik weet niet wat voor een telefoon je hebt maar ik gebruik sygic voor navigatie en daar zit ook een dashcam bij. Tegelijk met navigeren erg handig.

Posted

Ik heb nog wel een dash camera liggen, die ik bij mijn Witson mediacenter had meebesteld.
De Cam kan tegen de vooruit geplakt worden en moet worden aangesloten op extern scherm (bv car media center)

Als je interesse hebt, kan ik wel een paar foto's maken en opsturen.

Posted

Ik heb nog wel een dash camera liggen, die ik bij mijn Witson mediacenter had meebesteld.

De Cam kan tegen de vooruit geplakt worden en moet worden aangesloten op extern scherm (bv car media center)

Als je interesse hebt, kan ik wel een paar foto's maken en opsturen.

Beste Towerom,

Bedankt voor je reactie, helaas heb ik niet zoon mooi navigatie scherm ingebouwd. Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar een systeem zoals Lourens aangeeft.

Toch bedankt voor het mee denken.

Gr. Leonhi

Guest Vitara 2
Posted

Leuk night vision op een dashcam....

De ir leds schijnen tegen de binnenkant van het raam waardoor je bijna niet meer ziet behalve een witte vlek  (ja ja ik weet ook wel dat je ze uit kan zetten maar toch)

Posted

Leuk night vision op een dashcam....

Dan schijnen de ir leds tegen het raam waardoor je bijna niet meer ziet behalve een witte vlek  (ja ja ik weet ook wel dat je ze uit kan zetten maar toch)

dat valt heel erg mee het is mij nog nooit opgevallen in elk geval 

Posted

Ik heb ze ook uit staan, maar de reflectie valt op zich mee, doordat de ruit schuin staat.

Sowieso zullen dit soort IR-LEDs nauwelijks bereik hebben, dus nutteloos...

• 2 weeks later...
Guest Vitara 2
Posted

Verbeteringen van de Mini 0806 t.o.v. Mini 0805

- Verbeterd nachtzicht

- Verwisselbare filters

- Forward collision warning system (waarschuwing bij plotseling remmen van voorganger)

- 160 graden draaibaar (in plaats van 90)

- 2x 128gb support

- Nieuw uiterlijk

Guest Vitara 2
Posted

Ja hoor, gewoon achter dakhemel, A-stijl en daschboard.

Het mooiste is wel om een vaste voeding te gebruiken. dan heb je niet de lelijke sigarettenplug in je dashboard zitten.

continue-voeding-micro-usb-2.jpg

• 3 months later...
Posted

En je deze op eBay gewoon voor ik meen 75 euro kunt kopen en installeren de simpelheid zelve is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk