WMH70 Geplaatst 25 Maart, 2018 Geplaatst 25 Maart, 2018 Bij mij lag het wel aan de kabel. Ik gebruik Android auto eigenlijk niet. Vind het maar lastig om telkens de boel met een kabeltje te connecten. Verstuurd vanaf mijn FRD-L09 met Tapatalk Quote
Gast68 Geplaatst 29 Maart, 2018 Geplaatst 29 Maart, 2018 Begin deze week kreeg mijn Samsung J5 (2016) een software update. Sindsdien haperde Android Auto. op apkmirror.com bleek sinds eergisteren een nieuwe versie beschikbaar te zijn van AA, deze erop gezet en alles werkt weer als vanouds. Quote
ciscotk Geplaatst 30 Maart, 2018 Geplaatst 30 Maart, 2018 Mijn Andoid Auto doet het niet meer op het scherm in de Niro sinds mijn telefoon de update naar Android 8.0 heeft gekregen. Net ook AA 3.1 op de telefoon gezet, maar helaas geen connectie met de auto (alleen opladen). Quote
JanDon Geplaatst 1 April, 2018 Geplaatst 1 April, 2018 Nee helaas ik krijg de AA maar niet aan de praat . Wel op de telefoon maar niet op de NIRO Quote
Specialmade Geplaatst 1 April, 2018 Geplaatst 1 April, 2018 9 minuten geleden zei JanDon: Nee helaas ik krijg de AA maar niet aan de praat . Wel op de telefoon maar niet op de NIRO Als het op je telefoon wel goed gaat is het een kwestie van de juiste (originele) kabel gebruiken. Quote
ciscotk Geplaatst 2 April, 2018 Geplaatst 2 April, 2018 Dag Specialmade, ik vrees toch dar er meer aan de hand is. Ik heb ondertussen drie USB- kabels geprobeerd, waaronder de originele. Op internationale Google en AA fora wordt ook veel geschreven en geklaagd over de problemen met AA en Android 8. Quote
BvE Geplaatst 3 April, 2018 Geplaatst 3 April, 2018 12 uur geleden zei ciscotk: Dag Specialmade, ik vrees toch dar er meer aan de hand is. Ik heb ondertussen drie USB- kabels geprobeerd, waaronder de originele. Op internationale Google en AA fora wordt ook veel geschreven en geklaagd over de problemen met AA en Android 8. Inderdaad, met de nieuwe software Android 8 Oreo diverse problemen. 1 Quote
Roland2017 Geplaatst 20 April, 2018 Geplaatst 20 April, 2018 Ik heb een Nokia 6 met Android 8.0.0. Zojuist AA versie com.google.android.projection.gearhead_3.1.581053-release-31581053_minAPI21(armeabi-v7a)(nodpi)_apkmirror.com Geïnstalleerd. Lijkt prima te werken. Quote
Preston Geplaatst 27 April, 2018 Geplaatst 27 April, 2018 Hoewel ik over het algemeen weinig problemen heb met KIA Nav, behalve dat ik af en toe tussen de koeien doorreed en wat rotondes niet aangeven werden ging het prima. Toch kon ik het niet laten en AA en Waze op mijn telefoon gezet. Nokia 8, 8.1.0 Oreo. De eerste keer vanmiddag niks/nada... AA op de Nav bleef grijs. Even de hond uitgelaten, Nav en Telefoon opnieuw gestart en YESSSS.. kon keuze maken tussen Google Maps of Waze. Google Maps vond ik er mooier uitzien maar Waze werkte ook prima. Moest wel duidelijk praten bij adres invoer natuurlijk . Of ik het veel ga gebruiken weet ik nog niet, het is in ieder geval makkelijk het achter de hand te hebben. 1 Quote
der Rudi Geplaatst 27 April, 2018 Geplaatst 27 April, 2018 Eens met wat je zegt. Maps is 'mooier' dan Waze. Maar dat is een kwestie van smaak. Maar wat ik vooral goed vind aan AA (los van de alternatieve navigatiesystemen) is dat het inspreken van adressen of voor het versturen van een WhatsApp bericht bijna perfect werkt. Ook hoef je geen adres te weten. Zeg gewoon 'Camping El Torres Villajoyosa' en je krijgt de routebeschrijving naar die camping. Of je zegt 'gemeentehuis Eindhoven' en je krijgt daar de routebeschrijving van. Ik zou niet meer zonder willen. Quote
Specialmade Geplaatst 28 April, 2018 Geplaatst 28 April, 2018 12 uur geleden zei der Rudi: Eens met wat je zegt. Maps is 'mooier' dan Waze. Maar dat is een kwestie van smaak. Maar wat ik vooral goed vind aan AA (los van de alternatieve navigatiesystemen) is dat het inspreken van adressen of voor het versturen van een WhatsApp bericht bijna perfect werkt. Ook hoef je geen adres te weten. Zeg gewoon 'Camping El Torres Villajoyosa' en je krijgt de routebeschrijving naar die camping. Of je zegt 'gemeentehuis Eindhoven' en je krijgt daar de routebeschrijving van. Ik zou niet meer zonder willen. Als dat de twee enige opties zijn van de AA dan hoef ik dat niet. Ik zou niet weten wat ik bij camping El Torres of bij het gemeentehuis in Eindhoven zou moeten doen. . Maar het lezen en versturen van WhatsApp berichten werkt inderaad nagenoeg perfect. Quote
der Rudi Geplaatst 28 April, 2018 Geplaatst 28 April, 2018 Ik heb nog een derde bedrijf gevonden waar hij me de route van aangeeft als ik die inspreek. Zouden er dan nog meer mogelijkheden zijn? Ha ha. Maar zonder dollen: dat het systeem bijna foutloos begrijpt wat je zegt, inclusief wat alternatieven, is echt prima. Daar kan het Kia-systeem nog heeeeeeeel veel van leren. Zelfs de meest eenvoudige adressen begrijpt hij niet. Maar goed, ik gebruik het dan ook al een jaar niet meer. En AA weerhoudt me ervan om toch even stiekem naar mijn telefoon te kijken. Alles gaat nu spraakgestuurd. Je zegt naar wie je een WhatsApp bericht wilt sturen, spreekt de tekst in en praktisch foutloos neemt hij het over (een correctie is mogelijk) en verstuurt het bericht. En hij leest binnengekomen berichten voor. Top. 1 Quote
PeterD Geplaatst 30 April, 2018 Geplaatst 30 April, 2018 Zou het echt waar zijn? https://androidworld.nl/nieuws/google-maps-advies-android-auto-gebruiken/ Quote
BvE Geplaatst 30 April, 2018 Geplaatst 30 April, 2018 1 uur geleden zei PeterD: Zou het echt waar zijn? https://androidworld.nl/nieuws/google-maps-advies-android-auto-gebruiken/ De toekomst zal het uitwijzen, ik hoop van wel ! Quote
Haggie Geplaatst 7 Mei, 2018 Geplaatst 7 Mei, 2018 Op 30-4-2018 om 20:32 zei BvE: De toekomst zal het uitwijzen, ik hoop van wel ! Beste, Sinds enkele weken rijd ik in een Niro en beschik ik over een Samsung S8. Nu lukt het mij niet om de Android Auto te koppelen....ben hiervoor ook tevergeefs bij de dealer geweest. Kunt u mij op weg helpen? Quote
iBigfarmer Geplaatst 8 Mei, 2018 Geplaatst 8 Mei, 2018 Beste, Sinds enkele weken rijd ik in een Niro en beschik ik over een Samsung S8. Nu lukt het mij niet om de Android Auto te koppelen....ben hiervoor ook tevergeefs bij de dealer geweest. Kunt u mij op weg helpen? Heb je de AA app wel op je smartphone geïnstalleerd via een apk bestand? Want dat is momenteel de enige mogelijkheid om AA te gebruiken in Nederland én in de Nederlandse taal. Werkt perfectVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
der Rudi Geplaatst 8 Mei, 2018 Geplaatst 8 Mei, 2018 Toch raar hoe verschillend dealers zijn. Ik weet nog dat er bij mij toen een jonge monteur mee instapte, mijn telefoon pakte en alles installeerde en voordeed en uitlegde hoe het werkte. Dat was zeg maar zo'n jaar geleden toen AA beschikbaar kwam voor de Sorento en mijn auto hiervan voorzien werd tijdens een update. En hij gaf me de indruk mij echt niet weg te sturen als het niet werkte met de mededeling in de trant van: 'Ik weet het niet' (en zoek het verder maar uit). En dat kan ook niet. Want AA is langzamerhand een selling point (let maar eens op de autoreclames) en dus moet het ook werken als je zo'n auto koopt. Quote
Haggie Geplaatst 8 Mei, 2018 Geplaatst 8 Mei, 2018 Op 7-5-2018 om 15:52 zei KiaNiro: Hallo Haggie, Wellicht domme vraag van mij, maar heb je de handleiding er al bijgenomen? Haha...betreft niet de Bluetooth maar android car play Quote
Haggie Geplaatst 8 Mei, 2018 Geplaatst 8 Mei, 2018 Het is frustrerend. Heeft u voor mij een link of voorbeeld van de app? Quote
Haggie Geplaatst 8 Mei, 2018 Geplaatst 8 Mei, 2018 4 uur geleden zei iBigfarmer: Heb je de AA app wel op je smartphone geïnstalleerd via een apk bestand? Want dat is momenteel de enige mogelijkheid om AA te gebruiken in Nederland én in de Nederlandse taal. Werkt perfect Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Kunt u mij hierbij ondersteunen dmv een link? Quote
iBigfarmer Geplaatst 9 Mei, 2018 Geplaatst 9 Mei, 2018 Kunt u mij hierbij ondersteunen dmv een link?Hier vind je alles wat je nodig hebt. In het artikel staat een link opgenomen naar Apk mirror waar je de jongste versie van AA kunt vinden. In de instellingen van je phone moet je wellicht wel even een vinkje weghalen om ook andere bestanden dan alleen apps van de Play store te kunnen downloaden. Succes.https://www.androidplanet.nl/nieuws/android-auto-2018-tussenstand/amp/Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Haggie Geplaatst 9 Mei, 2018 Geplaatst 9 Mei, 2018 3 uur geleden zei iBigfarmer: Hier vind je alles wat je nodig hebt. In het artikel staat een link opgenomen naar Apk mirror waar je de jongste versie van AA kunt vinden. In de instellingen van je phone moet je wellicht wel even een vinkje weghalen om ook andere bestanden dan alleen apps van de Play store te kunnen downloaden. Succes. https://www.androidplanet.nl/nieuws/android-auto-2018-tussenstand/amp/ Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Hartelijk dank voor de reactie. Ik ga ermee aan de slag. Quote
Haggie Geplaatst 9 Mei, 2018 Geplaatst 9 Mei, 2018 7 uur geleden zei iBigfarmer: Hier vind je alles wat je nodig hebt. In het artikel staat een link opgenomen naar Apk mirror waar je de jongste versie van AA kunt vinden. In de instellingen van je phone moet je wellicht wel even een vinkje weghalen om ook andere bestanden dan alleen apps van de Play store te kunnen downloaden. Succes. https://www.androidplanet.nl/nieuws/android-auto-2018-tussenstand/amp/ Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Krijg onderstaande melding... Doe waarschijnlijk iets fout Quote
der Rudi Geplaatst 9 Mei, 2018 Geplaatst 9 Mei, 2018 (aangepast) Weet je zeker dat je het via die link heb gedaan en niet uiteindelijk via een apk bestand? 9 Mei, 2018 aangepast door der Rudi Quote
gjcvro Geplaatst 9 Mei, 2018 Geplaatst 9 Mei, 2018 (aangepast) nevermind... 9 Mei, 2018 aangepast door gjcvro 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.