Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 16-9-2018 om 18:04, Specialmade zei:

Je moet eerst op je hotspot (telefoon) de juiste android app downloaden. Let op dat de Nederlandse uitvoering (nog)  niet werkt.  Je kunt gebruik maken van een VPN verbinding en daardoor uit b.v. Duitsland de app downloaden. Daarna de telefoon met de originele (telefoon) kabel aansluiten en dan moet het werken.

Een vraag, heb jij een VPN verbinding? Zo ja  welke met of zonder abonnement .

Geplaatst
2 uren geleden, BvE zei:

Ik heb een android tablet en wilde ook wel eens proberen hoe de apps in de auto werkten, toen heb ik Aptoide gedownload. Dat heb ik overigens in het buitenland gedaan. Aptoide is een alternatief voor de Android store. Daarna Android Auto gedownload en alles werkte direct prima. 

Geplaatst
3 uren geleden, BvE zei:

Ja ik heb een betaald abonnement bij AVG. Gebruik dit zowel privé als zakelijk.

Geplaatst
13 uren geleden, Specialmade zei:

Ja ik heb een betaald abonnement bij AVG. Gebruik dit zowel privé als zakelijk.

Bedankt, werkt dat ook goed ?

Geplaatst
14 uren geleden, Brat Pit zei:

Ik heb een android tablet en wilde ook wel eens proberen hoe de apps in de auto werkten, toen heb ik Aptoide gedownload. Dat heb ik overigens in het buitenland gedaan. Aptoide is een alternatief voor de Android store. Daarna Android Auto gedownload en alles werkte direct prima. 

Ok, bedankt :-)

Geplaatst
35 minuten geleden, BvE zei:

Bedankt, werkt dat ook goed ?

Ik ben hier heel tevreden over. Door een betaalde versie te gebruiken heb je geen limiet. Vaak hebben de gratis versies dit wel en ook de up-/download snelheid wordt bij de gratis versies vaak beduidend lager. Daarbij kun je redelijk anoniem op het web surfen.

Geplaatst
1 uur terug, Specialmade zei:

Ik ben hier heel tevreden over. Door een betaalde versie te gebruiken heb je geen limiet. Vaak hebben de gratis versies dit wel en ook de up-/download snelheid wordt bij de gratis versies vaak beduidend lager. Daarbij kun je redelijk anoniem op het web surfen.

Is dat abonnement geschikt voor al je apparaten, of moet je voor elk apparaat een abonnement nemen? 

Geplaatst

Ik gebruik Goose. Dit is een Nederlandse aanbieder. Werkt prima en kun je voor elk apparaat (PC, telefoon, tablet) gebruiken.

Ik woon in Duitsland en gebruik het voor het terugkijken (want live kijken is sinds begin dit jaar geen probleem meer) van Nederlandae TV programma's via diverse apps.

Geplaatst

Nordvpn wordt ook erg goed beoordeeld en is erg geschikt voor "amateurs" wegens de eenvoud van installatie. Wil je eens een keer geheel "onder water verdwijnen" dan biedt het naast alle andere faciliteiten ook nog een TOR versleuteling.

Geplaatst
3 minuten geleden, Brat Pit zei:

Nordvpn wordt ook erg goed beoordeeld en is erg geschikt voor "amateurs" wegens de eenvoud van installatie. Wil je eens een keer geheel "onder water verdwijnen" dan biedt het naast alle andere faciliteiten ook nog een TOR versleuteling.

Bedankt ga het allemaal eens op een rijtje zetten. 

Geplaatst
2 uren geleden, der Rudi zei:

Ik gebruik Goose. Dit is een Nederlandse aanbieder. Werkt prima en kun je voor elk apparaat (PC, telefoon, tablet) gebruiken.

Ik woon in Duitsland en gebruik het voor het terugkijken (want live kijken is sinds begin dit jaar geen probleem meer) van Nederlandae TV programma's via diverse apps.

Bedankt ga dit ook eens bekijken. 

Geplaatst
3 uren geleden, der Rudi zei:

Dat is idd ook een goede. Ik had al AVG dus daarom niet overgeschakeld naar Goose. 

• 4 weken later...
Geplaatst

Mogguh.
Niet onbekend met Android auto (zonder problemen aangesloten op 3 andere voertuigen) maar het lukt me niet bij de Niro. Heb originele kabel, Samsung S8, 8.0.0 Android versie, Samsung Experience 9.0
Weet iemand een oplossing?
Thx Ozzie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst

Bij mij lukte het met een android tablet wel om het aan de gang te krijgen. Heb je wel de juiste versie van AA op je telefoon staan? Aanvankelijk had ik een versie die op de tablet aangaf niet te werken, die deed het natuurlijk niet. Later heb ik de juiste versie via een andere stage gedownload en dat werkte direct.

Geplaatst
Op 20-10-2018 om 09:52, Ozzie zei:

Mogguh.
Niet onbekend met Android auto (zonder problemen aangesloten op 3 andere voertuigen) maar het lukt me niet bij de Niro. Heb originele kabel, Samsung S8, 8.0.0 Android versie, Samsung Experience 9.0
Weet iemand een oplossing?
Thx Ozzie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Van de week nog een s8 aan de praat gekregen. Zorg ervoor dat je de laatste versie van Android auto download, zou moeten werken:

https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-3-7-5840-release/android-auto-google-maps-media-messaging-3-7-5840-android-apk-download/

• Like 1
Geplaatst

Thx! Zag net inderdaad nieuwe versie. Gedl en vanavond checken. U hoort.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Het werkt! De fout zat net als bij meerdere mensen toch in de kabel. Kennelijk was mijn originele kabel kaduuk, want met kabel vriendin (zelfde toestel enz) werkt het wel.
Dank voor meedenken.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

Wat ik me dan afvraag: deed die kabel dan ook andere dingen niet, zoals opladen of als je hem ermee aan de PC aansloot dat je geen verbinding kon maken?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Geplaatst

Opladen ging langzamer dan voorheen. Bij opladen vergeleken met oplaad tijd vriendin en scheelde erg veel. Daarom omgeruild in auto en voila...... Denk breuk in kabel, want geen zichtbare schade.

Geplaatst

Er zijn USB kabels met slechts 2 draden (+5V en -) en met 4 draden waar ook de 2 data draden bij zijn uitgevoerd.
Om snel te kunnen laden moeten de data draden ook aanwezig zijn of nog werken.
Ook voor Andriod auto moet het een volledig bedraad USB kabel zijn.

Vooral bij goedkope USB apparatuur waar de data draden niet nodig zijn zitten vaak van deze goedkopere kabels.

Geplaatst
Er zijn USB kabels met slechts 2 draden (+5V en -) en met 4 draden waar ook de 2 data draden bij zijn uitgevoerd.
Om snel te kunnen laden moeten de data draden ook aanwezig zijn of nog werken.
Ook voor Andriod auto moet het een volledig bedraad USB kabel zijn.
Vooral bij goedkope USB apparatuur waar de data draden niet nodig zijn zitten vaak van deze goedkopere kabels.

Is bekend Hen E, maar mijn kabel is identiek aan kabel vriendin. Beetje cliche maar is ook identiek toestel en op zelfde dag gekocht, bij zelfde winkel (we dragen niet hetzelfde trainingspak). Kabel heeft het ook goed gedaan, maar is nu dus kennelijk kaduuk.

Geplaatst

Dank voor deze toelichting.

Maar je mag er toch vanuit gaan dat de USB kabel die bij de telefoon geleverd wordt van 4 draden voorzien is?

Maar vandaar dat men het altijd over de originele kabel heeft.

Maar als hij natuurlijk stuk is, ja dan houdt het op.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...