bert111bel Geplaatst 3 Februari, 2019 Geplaatst 3 Februari, 2019 Op 1-2-2019 om 01:22, Eric-H zei: , vooral de optie dat hij voordat je een route kiest eerst minimaal 3 alternatieve routes laat zien, maar bert, niks teveel gezegd, hij werkt super !!! Dat wist ik dus zelf niet hoor , 3 alternatieve , waar vind ik die ergens ? 1 Quote
der Rudi Geplaatst 3 Februari, 2019 Geplaatst 3 Februari, 2019 5 minuten geleden, bert111bel zei: Dat wist ik dus zelf niet hoor , 3 alternatieve , waar vind ik die ergens ? Die laat hij gewoon op het scherm zien, maar dan in grijs aangegeven met het verwachte reistijdverschil. Als de reistijd hetzelfde is geeft hij dat ook aan ("zelfde"). Quote
BarneyRubble Geplaatst 3 Februari, 2019 Geplaatst 3 Februari, 2019 (aangepast) Hier kan je de 3 voorgestelde routes vinden en zien. Je kan dan kiezen tussen Kaartweergave en Lijstweergave 3 Februari, 2019 aangepast door Eric-H Quote
der Rudi Geplaatst 3 Februari, 2019 Geplaatst 3 Februari, 2019 11 uur geleden, der Rudi zei: Die laat hij gewoon op het scherm zien, maar dan in grijs aangegeven met het verwachte reistijdverschil. Als de reistijd hetzelfde is geeft hij dat ook aan ("zelfde"). Oeps sorry. Ik dacht dat je op Google Maps doelde (zie foto). En met Waze is niets mis hoor. Ik heb het een tijdje geprobeerd. Maar ik vind de look-and-feel een beetje "kinderachtig". Maar dat is een kwestie van smaak. Quote
BarneyRubble Geplaatst 4 Februari, 2019 Geplaatst 4 Februari, 2019 Het ging nu daadwerkelijk over WAZE vandaar mijn voorbeelden hier van . Quote
surfingjohn Geplaatst 5 Februari, 2019 Geplaatst 5 Februari, 2019 Op 1-2-2019 om 01:22, Eric-H zei: moet alleen nog even kijken hoe ik het icoontje dat de maximale snelheid in het venster doorgeeft deze wat groter te maken want die wordt op dit moment wel heel erg klein weergegeven, Is jou dat al gelukt? Zou voor mij ideaal zijn (leesbril gebruiker) Tevens mis ik rijstrookbegeleiding, als ze die kunnen "lenen"van de Kia navigatie zou het een perfect plaatje worden. Quote
BarneyRubble Geplaatst 7 Februari, 2019 Geplaatst 7 Februari, 2019 (aangepast) Op 5-2-2019 om 10:59, surfingjohn zei: Is jou dat al gelukt? Zou voor mij ideaal zijn (leesbril gebruiker) Tevens mis ik rijstrookbegeleiding, als ze die kunnen "lenen"van de Kia navigatie zou het een perfect plaatje worden. Ga er van de week weer eens naar kijken. TomTom kaarten geven dat sowieso geweldig goed door. 7 Februari, 2019 aangepast door Eric-H Quote
JeroenV Geplaatst 8 Februari, 2019 Geplaatst 8 Februari, 2019 Ik merk sinds een week ofzo dat Spotify vreemd doet via AA. Heb een playlist aan staan met shuffle aan, maar zodra ik een nummer wil skippen moet ik 2x op forward drukken want na de 1e keer herhaalt hij het nummer wat al speelde. Ook gaat hij soms als een nummer afgelopen is, niet door naar het volgende maar begint weer gewoon opnieuw. Nu is het vreemde ; bovenstaande 2 dingen gebeuren niet altijd, maar wel vaak genoeg om best irritant te zijn. Hebben meer mensen dit gemerkt? Quote
surfingjohn Geplaatst 8 Februari, 2019 Geplaatst 8 Februari, 2019 9 uur geleden, Eric-H zei: TomTom kaarten geven dat sowieso geweldig goed door. Ik heb allen de keus tussen de Kia navigatie, Waze of Google Maps. Quote
BarneyRubble Geplaatst 8 Februari, 2019 Geplaatst 8 Februari, 2019 5 uur geleden, surfingjohn zei: Ik heb allen de keus tussen de Kia navigatie, Waze of Google Maps. Ja dat klopt "helaas" ik doelde op de standaard TomTom kaarten. Quote
BarneyRubble Geplaatst 9 Februari, 2019 Geplaatst 9 Februari, 2019 Op 26-1-2019 om 18:21, Eric-H zei: Ja, ik heb zelf de S9, bedoel je dat je die melding krijgt zodra hij met USB verbonden is? Ik zet eerst Android Auto aan op de S9, daarna sluit ik de usb kabel aan, dan krijg je een melding dat je Android Auto op de navigatie moet activeren en dan werkt het direct bij mij, heb het toevallig vanmiddag nog via Google Maps gebruikt, was super. Het werkt bij mij met de nog eerdere versie van A.U en de nu nieuwste versie van A.U Krijg alleen op nog geen enkele manier Whatsapp berichten door helaas. Heb sinds afgelopen dinsdag Android 9 Pie op me S9 gekregen, ga van het weekend nog eens kijken of Whatsapp beantwoorden nu misschien wel lukt, ik laat het weten. Quote
der Rudi Geplaatst 9 Februari, 2019 Geplaatst 9 Februari, 2019 Heb het vandaag nog eens kunnen testen toen ik in de auto zat en een Whatsapp binnenkreeg. Werd keurig voorgelezen. Ik druk op de spraakknop en zeg "beantwoorden" zoals aangegeven wordt en vervolgens krijg ik de horen dat deze chatapp niet geïnstalleerd is. Dus nog steeds hetzelfde. Quote
BarneyRubble Geplaatst 13 Februari, 2019 Geplaatst 13 Februari, 2019 (aangepast) Heb op dit moment Android 9, daar zit een geweldige App in die het beantwoorden wat me met AndroidAuto nog steeds niet lukt keurig voor me overneemt, je stelt die App in welke berichten jij door de app automatisch wil laten beantwoorden met standaard of zelf gekozen tekst. Je koppelt de App aan je Locatie en de App detecteerde vanzelf wanneer je op gegeven moment aan het rijden bent en schakeld zichzelf dan automatisch in, waar de telefoon zich ook bevindt op dat moment. Je kan die optie ook uitzetten en open jezelf de App voordat je gaat rijden, op welk voertuig dan ook. De App heet IN-TRAFFIC REPLY. 13 Februari, 2019 aangepast door Eric-H Quote
BarneyRubble Geplaatst 13 Februari, 2019 Geplaatst 13 Februari, 2019 Zie hier de uitgebreide informatie over IN-TRAFFIC REPLY Quote
dropje Geplaatst 10 Maart, 2019 Geplaatst 10 Maart, 2019 Nadat de vaste navi gisteren op een paar plekjes toch wel een beetje moeite had met nieuwe wegen, en we daardoor nogal om gereden hebben,. Mijzelf vandaag effe verdiept in Android auto en verhip, nog aan de gang gekregen ook! Over een tijdje naar Duitsland, dan zetten we maps op. Iemand een idee hoe veel mb dit ongeveer verbruikt? Quote
der Rudi Geplaatst 10 Maart, 2019 Geplaatst 10 Maart, 2019 Ik heb dat eens bijgehouden op een lange rit en ben het vergeten maar ik weet wel nog dat het te verwaarlozen was. En daar bedoel ik mee misschien ettelijke tientallen Mb's. In elk geval zo weinig dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken. En ik heb een abonnement met 5Gb per maand Maar 100% zeker weet ik het niet meer. Quote
BarneyRubble Geplaatst 10 Maart, 2019 Geplaatst 10 Maart, 2019 (aangepast) Google Maps verbruikt ook geen data per uur. Het laadt bij het instellen van de navigatie de route, en daarna gebruikt het geen data meer. De navigatie blijft namelijk ook gewoon werken wanneer je mobiele data uitschakelt. De enige momenten waarop Maps een beetje data gebruikt is wanneer je verkeerd rijdt, en hij de nieuwe route moet berekenen. Maar dit gaat om slechts enkele MB's. Het zal zo tussen de 10 en 20 mb per rit zijn. Het verbruikt alleen nog data voor de verkeersupdate en het inzoomen van de kaart. 10 Maart, 2019 aangepast door Eric-H Quote
dropje Geplaatst 11 Maart, 2019 Geplaatst 11 Maart, 2019 Dat lijkt dan inderdaad nogal mee te vallen. Ging mij er om dat het er niet 1.000 mb per uur zijn ofzo, dan wordt het op den duur wel een beetje knijp... Quote
dropje Geplaatst 11 Maart, 2019 Geplaatst 11 Maart, 2019 Oh en weet iemand of je bij AA/Google Maps ook de max. snelheid ter plaatse in het beeld kan krijgen? Quote
surfingjohn Geplaatst 11 Maart, 2019 Geplaatst 11 Maart, 2019 1 uur terug, dropje zei: Dat lijkt dan inderdaad nogal mee te vallen. Ging mij er om dat het er niet 1.000 mb per uur zijn ofzo, dan wordt het op den duur wel een beetje knijp... Afgelopen zaterdag een rit van Schiphol naar Schoonhoven, met Spotify online aan, gebruikte ik 39MB. De rit duurde 75 minuten ivm de zeer slechte weersomstandigheden. Quote
surfingjohn Geplaatst 11 Maart, 2019 Geplaatst 11 Maart, 2019 17 minuten geleden, dropje zei: Oh en weet iemand of je bij AA/Google Maps ook de max. snelheid ter plaatse in het beeld kan krijgen? Nog niet, staat in de planning, wordt dan hetzelfde zoals het in Waze gebruikt wordt. Trouwens na de laatste update van Google Maps, zijn de gesproken aanwijzingen flink op de schop gegaan, je krijgt nu ipv het opnoemen van alle borden bij een splitsing van snelwegen, nu alleen een gesproken mededeling welke richting je op moet, met netjes rijstrookbegeleiding. Quote
olympus Geplaatst 11 Maart, 2019 Geplaatst 11 Maart, 2019 Je kan toch ook gewoon je playlist van Spotify downloaden op je telefoon, dan hoef je alleen maar bluetooth aan te zetten en kost het geen Mb's Quote
Vince Geplaatst 11 Maart, 2019 Geplaatst 11 Maart, 2019 17 minuten geleden, olympus zei: Je kan toch ook gewoon je playlist van Spotify downloaden op je telefoon, dan hoef je alleen maar bluetooth aan te zetten en kost het geen Mb's ...of je iPod via de usb aansluiten. Je hebt dan tig Gb aan muziek bij je. Dezelfde mappenstructuur van de iPod wordt 1 op 1 keurig op het scherm weergegeven. Dit kost je geen enkele Mb. Quote
dropje Geplaatst 11 Maart, 2019 Geplaatst 11 Maart, 2019 (aangepast) 1 uur terug, olympus zei: Je kan toch ook gewoon je playlist van Spotify downloaden op je telefoon, dan hoef je alleen maar bluetooth aan te zetten en kost het geen Mb's Dat kan, alleen heb ik de gratis Spotify versie (die met dei vervelende reclames tussendoor) en ik dacht (maar kan het mis hebben) dat je bij die versie je playlist niet kan downloaden? En dan trouwens nog,zo veel kost Spotify niet aan Mb's. Waarschijnlijk gaan mijn Mb's nog het hardst doordat ik nogal eens de hotspot aan zet op mijn telefoon, voor de kinderen. Android Auto werkte alleen bedraad dacht ik ergens begrepen te hebben? Edit: beetje veel "dacht ik"... maar daarvoor kom ik hier natuurlijk ook, om te leren. 11 Maart, 2019 aangepast door dropje 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 Maart, 2019 Geplaatst 11 Maart, 2019 2 uur geleden, dropje zei: Dat kan, alleen heb ik de gratis Spotify versie (die met dei vervelende reclames tussendoor) en ik dacht (maar kan het mis hebben) dat je bij die versie je playlist niet kan downloaden? En dan trouwens nog,zo veel kost Spotify niet aan Mb's. Waarschijnlijk gaan mijn Mb's nog het hardst doordat ik nogal eens de hotspot aan zet op mijn telefoon, voor de kinderen. Android Auto werkte alleen bedraad dacht ik ergens begrepen te hebben? Edit: beetje veel "dacht ik"... maar daarvoor kom ik hier natuurlijk ook, om te leren. Ja AA werkt tot nu toe alleen bedraad met USB kabel Muziek offline maken in Spotify Free is idd niet mogelijk. En natuurlijk kan je duizenden mp3 of flac bestanden op een stick/harde schijf zetten maar Spotify is in vergelijking natuurlijk wel een hele toffe database voor alle soorten muziek en kost onderweg echt weinig mb's dit valt reuze mee. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.