Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Of simpel alleen je smartphone, ik heb daar een 128gb sdkaartje inzitten waar duizenden nummers op kunnen.

Dan heb je en AA en een muziek database samen op die ene USB poort

aangepast door Eric-H
Geplaatst

Spotify geeft ook niet altijd de zelfde riedeltjes achter elkaar, dat vind ik wel leuk, beetje afwisselend.

Geplaatst
19 minuten geleden, gjcvro zei:

En je hebt maar 1 usb poort die werkt.. dus kiezen AA of stick of ipod.

Werkt die onder de armsteun niet als zodanig dat je er een stick oid in kan steken voor muziek?

Dan heb je ook niet echt heel erg veel aan die aansluiting, staat ook maar een half ampere op ofzo, dus serieus oplaadwerk is er ook niet bij..

Geplaatst
19 minuten geleden, Eric-H zei:

Of simpel alleen je smartphone, ik heb daar een 128gb sdkaartje inzitten waar duizenden nummers op kunnen.

Dan heb je en AA en een muziek database samen op die ene USB poort

Of telefoon koppelen met bluetooth

Geplaatst

Via bluetooth is de geluidskwaliteit een heel stuk minder, je moet de radio dan echt een stuk harder zetten is mij opgevallen.
Heb dat ook 1x gedaan, toen maar gauw terug naar de bedrade AA variant.

• Like 1
Geplaatst
20 minuten geleden, dropje zei:

Werkt die onder de armsteun niet als zodanig dat je er een stick oid in kan steken voor muziek?

Dan heb je ook niet echt heel erg veel aan die aansluiting, staat ook maar een half ampere op ofzo, dus serieus oplaadwerk is er ook niet bij..

Klopt helaas, is alleen voor laden en afspelen op aangesloten apparaat.

Geplaatst
16 minuten geleden, JeroenV zei:

Via bluetooth is de geluidskwaliteit een heel stuk minder, je moet de radio dan echt een stuk harder zetten is mij opgevallen.
Heb dat ook 1x gedaan, toen maar gauw terug naar de bedrade AA variant.

Had ik eerst ook totdat ik besefte dat mijn bluetooth volume maar half open stond.

Ik weet niet of dat bij jouw ook zo is?

Geplaatst
13 uur geleden, dropje zei:

Had ik eerst ook totdat ik besefte dat mijn bluetooth volume maar half open stond.

Ik weet niet of dat bij jouw ook zo is?

Hmm, goede opmerking...niet naar gekeken eigenlijk dus wie weet.

Geplaatst
23 uur geleden, dropje zei:

Bij de "First Edition" uit 2017 welke ik had,  kon de usb onder de armsteun ook voor muziek gebruikt worden. Jammer genoeg is dat nu niet meer in mijn 2018 niro.

Geplaatst
19 uur geleden, Eric-H zei:

Volume van je smartphone is bij Bluetooth mede bepalend.

Klopt Eric, als je daar je volume op max. zet hoor je geen verschil bij spotify, bedraad of via blue tooth

• 2 weken later...
Geplaatst

Hierbij een vraag over een versie welke te downloaden is voor het type navigatiesysteem.
Sinds 20 maart schijnt er een vernieuwde versie van Android Auto te zijn, alleen welke type ( arm64-v8a  of armeabi-v7a ) moet je dan nemen.
Of ligt dit geheel aan het model van de mobiel.
In mijn geval gaat het om model Samsung A6.

Geplaatst
Zojuist, Michel_1970 zei:

Hierbij een vraag over een versie welke te downloaden is voor het type navigatiesysteem.
Sinds 20 maart schijnt er een vernieuwde versie van Android Auto te zijn, alleen welke type ( arm64-v8a  of armeabi-v7a ) moet je dan nemen.
Of ligt dit geheel aan het model van de mobiel.
In mijn geval gaat het om model Samsung A6.

dat ligt aan je model telefoon er is via die site ook een tool te downloaden waarbij je kunt uitlezen welke versie jouw telefoon heeft 

Geplaatst (aangepast)

En denk er wel aan dat als je de belangrijkste wijziging wilt gebruiken, te weten de mogelijkheid om je breedbeeldscherm van je auto maximaal te benutten, je 10x op "over Android auto" te tikken. Want dan activeer je de ontwikkelaars instellingen en als je die opent vink je 1080p aan. Je vindt die ontwikkelaars instellingen trouwens door bij "over Android auto" op de drie puntjes rechts te tikken.

CollageMaker_20190324_213212535.jpg

aangepast door der Rudi
  • Like 1
Geplaatst

Eric-h,

Dit maakt het nòg duidelijker. Prima.

Maar zit het activeren van de ontwikkelaarsinstellingen echt onder het "radertje"? Bij mij onder de drie puntjes ........

En daarnaast merkte ik overigens geen verschil ten opzichte van de vorige versie. Ik heb nog steeds hetzelfde navigatieschern. Wellicht werkt het wel voor nòg grotere displays. Mijn display is 8" (Kia Sorento).

Geplaatst (aangepast)
6 uur geleden, Eric-H zei:

Screenshot_20190325-140348_Android Auto.jpg

Screenshot_20190325-140114_Android Auto.jpg

Screenshot_20190325-140044_Google Play services.jpg

Even een Correctie, De Pijl die in de bovenste foto naar het Tandwielletje wijst behoort naar de 3 Puntjes die onder elkaar staan de wijzen, vanaf daar kan je dus de Ontwikkelaarsinstellingen kiezen !!!

Je kan dan de hoogte van de resolutie van je navigatiescherm op 1080P zetten, 720P is wat minder scherp want heeft dus een lagere resolutie, maar of je zelf het verschil kan zien dat is nog afwachten.

aangepast door Eric-H
Geplaatst

Kan er iemand mij helpen.
Als ik mijn gsm aansluit via de juiste usb poort druk ik op media en hij start Android auto op. Hij start continu vanzelf dan Spotify op. Nu wil ik naar de gewone radio luisteren en de navigatie van waze gebruiken. Hoe start ik Android auto op zonder hij altijd Spotify afspeelt maar de gewone radio blijf spelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Geplaatst (aangepast)
39 minuten geleden, Ysie zei:

Echt niemand ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Heb je deze aan of uit staan ?

Je moet ook geen media aanklikken, de smartphone eerst met USB aansluiten, dan in je navigatie venster op het symbool Android Auto klikken., je ziet meteen Android auto op je navigatie scherm verschijnen, nu kan je zelf bepalen waar je naar wilt luisteren.

Het Android Auto pictogram op je navigatiescherm ligt vanzelf op zodra de USB aansluiting er is.

Screenshot_20190327-140023_Android Auto.jpg

aangepast door Eric-H

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...