Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Naar mijn idee hangt dit sterk af van welke versie er op het mobieltje draait. Bij mij wil het namelijk ook nog niet lukken.
Versie 4.5592853 gedownload.
Ik heb nu even de mobiel niet bij de hand maar zal later wel even de versie en model ( in geloof de Samsung A5 2016 ) doorgeven.

Geplaatst
14 minuten geleden, Michel_1970 zei:

Naar mijn idee hangt dit sterk af van welke versie er op het mobieltje draait. Bij mij wil het namelijk ook nog niet lukken.
Versie 4.5592853 gedownload.
Ik heb nu even de mobiel niet bij de hand maar zal later wel even de versie en model ( in geloof de Samsung A5 2016 ) doorgeven.

Ik draai inderdaad een andere versie: Versie 4.5.592854

Geplaatst
56 minuten geleden, der Rudi zei:

Dank. Jullie hebben gelijk. Dacht dat het ging zoals ik beschreven had. Weet niet meer waarom ik dat dacht. Maar is nu geactiveerd.

Dat was bij de vorige versie het geval :dup:  Soms vinden ontwerpers het leuk om de gebruikers te pesten

@specialmade , balen man.. en eraf gooien en opnieuw installeren? 

Geplaatst
10 minuten geleden, LC88 zei:

Dat was bij de vorige versie het geval :dup:  Soms vinden ontwerpers het leuk om de gebruikers te pesten

@specialmade , balen man.. en eraf gooien en opnieuw installeren? 

Of het aan het toestel ligt (Samsung S10) zou kunnen. Ik heb deze versie in Duitsland gedownload en krijg hier (Ned) wel elke keer de update binnen. Ik heb ook de versie 4.5.592854. Ik wacht wel even tot de volgende update. Heb ik al maanden, met plezier, met deze versie(s) rondgereden. Ik verwacht dat bij de volgende update versie e.e.a. wel goed zal komen. Geduld is een schone zaak toch.  :ninja:  :-)

Geplaatst
Zojuist, Specialmade zei:

Of het aan het toestel ligt (Samsung S10) zou kunnen. Ik heb deze versie in Duitsland gedownload en krijg hier (Ned) wel elke keer de update binnen. Ik heb ook de versie 4.5.592854. Ik wacht wel even tot de volgende update. Heb ik al maanden, met plezier, met deze versie(s) rondgereden. Ik verwacht dat bij de volgende update versie e.e.a. wel goed zal komen. Geduld is een schone zaak toch.  :ninja:  :-)

Apart.. Ik download hem via de APK mirror site, misschien dat daar het verschil zit inderdaad. (Samsung S9 gebruker) Persoonlijk vind ik de nieuwe versie wel erg prettig en oogt rustiger.

Laat even weten wanneer hij ook bij jou te gebruikein is, ben wel benieuwd hoe lang ze erover gaan doen

• Like 1
Geplaatst

Ik heb hem inderdaad ook via APKMirror gedownload. 

Op het moment dat ik dat deed was er nog maar 1 variant beschikbaar. En dat was de ........54.

Bijgaand de verschillende varianten die APKMirror op dit moment aanbiedt.

Screenshot_20190802-171942.jpg

Geplaatst
2 minuten geleden, der Rudi zei:

Ik heb hem inderdaad ook via APKMirror gedownload. 

Op het moment dat ik dat deed was er nog maar 1 variant beschikbaar. En dat was de ........54.

Bijgaand de verschillende varianten die APKMirror op dit moment aanbiedt.

Screenshot_20190802-171942.jpg

Maar jij kunt hem toch ook in Duitsland rechtstreeks downloaden ? Waarom dan via APKMirror?

Geplaatst (aangepast)

Klopt.

Maar ik weet nog dat toen AA de eerste maal online was gezet (ergens in 2917 meen ik) ik het toch niet via Play Store kon downloaden.

Waarom heb ik nooit begrepen. Misschien omdat ik het toestel in NL heb gekocht en ik een NL-abonnement heb (ik woon op 100meter afstand van de NL-grens en ben voor 99% van de tijd als ik niet thuis ben in Nederland). 

Wel werd op enig moment automatisch de nieuwste versie gedownload. En dat is zo gebleven.

Maar omdat er deze week werd aangegeven dat  de uitrol stapsgewijs zou gaan plaatsvinden ben ik maar direct naar APKMirror gegaan.

aangepast door der Rudi
  • Like 1
Geplaatst

Overigens is het mij nog niet gelukt om de nieuwe interface te krijgen. Mijn android versie va  de mobiel is 7.0, mogelijk dat het daar aan licht.

Geplaatst

Ik heb Android versie 9 (Nokia 8 met de meest recente software) en ook geen nieuwe interface.

Wat ik heb begrepen is dat niet iedereen de nieuwe interface binnen krijgt, waarom, ik heb werkelijk geen enkel idee.

Geplaatst

idem hier , ik kan ook de laatste versie niet downloden ( 4.....53 achteraan ) die met ARM v7-A dan wel , heb het nog niet kunnen proberren maar is toch al dat ,

mijn mobiel is android 9

Geplaatst
9 uur geleden, der Rudi zei:

En voor diegenen die het nu nog steeds ingewikkeld vinden  :-)  bijgaand de app waarmee je kunt achterhalen van welke architecture jouw mobiel gebruik maakt (en dus welke versie jij moet downloaden)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inkwired.droidinfo

En dan kijk je bij hetgene wat ik geel gemarkeerd heb.

Screenshot_20190803-183906_Droid Info.jpg

Geplaatst
14 minuten geleden, bert111bel zei:

idem hier , ik kan ook de laatste versie niet downloden ( 4.....53 achteraan ) die met ARM v7-A dan wel , heb het nog niet kunnen proberren maar is toch al dat ,

mijn mobiel is android 9

Ik heb alle 3 de laatste versies  hierboven als downloads geplaatst, die kan je toch wel gewoon direct downloaden ???

Geplaatst
2 uur geleden, Eric-H zei:

Ik heb alle 3 de laatste versies  hierboven als downloads geplaatst, die kan je toch wel gewoon direct downloaden ???

Beste Eric, slechts 1 van de 3 past als soffware op je mobiel. Zo heb ik dat ook ondervonden dat bij mij enkel ARM v7-A te installeren is.

Geplaatst

Dat is ook logisch. Het is afhankelijk van de architecture van je telefoon. 

En met de link die ik een tijd geleden heb gestuurd voor een app waarmee je de architecture van je telefoon kunt bepalen weet je welke je moet gebruiken. 

Geplaatst

Ja dat weet ik,

Ik dacht dat het je via de mirror site niet lukte om jou geschikte versie te downloaden, vandaar dat ik alle 3 de verschillende versies er voor een ieder hier er opgezet heb als hulp.

Geplaatst
17 uur geleden, Michel_1970 zei:

Beste Eric, slechts 1 van de 3 past als soffware op je mobiel. Zo heb ik dat ook ondervonden dat bij mij enkel ARM v7-A te installeren is.

Ja dat weet ik,

Ik dacht dat het je via de mirror site niet lukte om jou geschikte versie te downloaden, vandaar dat ik alle 3 de verschillende versies er voor een ieder hier er opgezet heb als hulp.

Geplaatst

zoals velen hier heb ik op 1 aug ook de laatste versie van android auto 4.5.592853 op m'n smartphone geïnstalleerd en kreeg ook niet de mogelijkheid om de nieuwe versie te selecteren.

Gisteren kreeg ik s'avonds toen ik nog eens keek in het instellingen menu toch het knopje te zien om de laatste versie uit te proberen.

direct in de auto dit uitgetest en de nieuwste versie was inderdaad zichtbaar op het scherm zonder speciale ingrepen 

aa upgrade.JPG

Geplaatst

Hoi @josb, ik zal morgen de app alsnog installeren en kijken hoever het ermee staat. Ik had ook al van alles geprobeerd maar niets hielp.

Geplaatst

De nieuwe interface ziet er een stuk mooier uit met nu verscheidene apps in beeld, alleen reageren sommige apps niet of niet direct bij het aantikken.

Geplaatst
20 uur geleden, josb zei:

zoals velen hier heb ik op 1 aug ook de laatste versie van android auto 4.5.592853 op m'n smartphone geïnstalleerd en kreeg ook niet de mogelijkheid om de nieuwe versie te selecteren.

Gisteren kreeg ik s'avonds toen ik nog eens keek in het instellingen menu toch het knopje te zien om de laatste versie uit te proberen.

direct in de auto dit uitgetest en de nieuwste versie was inderdaad zichtbaar op het scherm zonder speciale ingrepen 

aa upgrade.JPG

En ik heb dit niet , mijn scherm begint met " Wifi beperken " het vorige heb ik niet .....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...