Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is het ergens in te stellen dat de bluetooth ook weer automatisch uitgeschakeld wordt als de telefoon van de auto wordt losgekoppeld? Zodra ik m inplug start Android Auto uit zichzelf op en schakelt hij ook de bluetooth aan. Maar bij het afkoppelen gaat die niet automatisch weer uit. Dat vind ik niet handig, gebruik bluetooth namelijk vrijwel nergens anders voor.

Geplaatst

Ik weet niet of dit automatisch kan maar kijk anders eens naar MacroDroid. Ik gebruik dit voor het in- en uitschakelen van de wifi hotspot op de telefoon.

Geplaatst

Gewoon aan laten staan; BT kost nauwelijks energie en zolang je detecteerbaar uit hebt staan ben je ook niet echt kwetsbaar voor evt. hackers.

• 2 weken later...
Geplaatst

Goede middag,  ik heb dezelfde problemen. Eerst had ik ook het probleem dat mijn gsm er steeds uit werd gegooid. App verwijdert en de laatste nieuwe geïnstalleerd. Nu werkt de app prima. Heb trouwens een s8.

Alleen...Whatsapp berichten kan ik niet beantwoorden. Ik zie het bericht....wordt voorgelezen....kan antwoorden en dan krijg ik de melding deze app heeft u niet of moet geüpdate worden. Terwijl ik dus via mijn gsm zelf wel gewoon via spraak kan antwoorden....

Geplaatst

Ja klopt. Dit probleem doet zich al enige tijd voor. Verleden jaar (of het jaar ervoor) was dit ook al het geval en duurde maanden voordat het opgelost was. En nu dus weer.

De oplossing is: stuur het antwoord middels het gewone verzenden van een bericht naar die persoon, dus niet middels "beantwoorden". Is natuurlijk niet de bedoeling en het is één spraakopdracht méér ("Stuur Whatsapp naar ........"). Maar zo kun je in elk geval een antwoord sturen.

• Like 1
Geplaatst

In feite is dit hetzelfde als gewoon een bericht naar iemand sturen. Het staat helemaal los van "beantwoorden". 

Android Auto wil het je alleen makkelijk maken door "beantwoorden" in te spreken dan "stuur Whatsapp naar ......". En dat is het natuurlijk ook. Alleen werkt deze functionaliteit sinds een tijd niet meer.

Maar ja, beter iets dan niets.

Succes.

Geplaatst (aangepast)

Ik heb dit eerder in deze topic laten zien, deze app zet je op aan of je stelt in dat zodra er Bluetooth verbinding is dat hij vanzelf direct opent en aan staat.

Dan typ je van te voren een antwoord bericht, bv, ik kan nu niet reageren want ben aan het auto rijden.

Zodra iemand je terwijl deze app dus aan staat een Whatsapp,  sms of je wordt gebeld maar wil of kan niet aannemen dan wordt het eerder gemaakt bericht automatisch naar de afzender verzonden, dit werkt echt super en zeer snel.

Screenshot_20190411-235436_Traffic Reply.jpg

Screenshot_20190412-000044_Traffic Reply.jpg

aangepast door Eric-H
  • Like 1
Geplaatst

Ik had dat ook al gelezen.  Is ook niet de bedoeling dat ik constant zit te appen, maar zijn werk eens berichten waarop ik echt moet antwoorden.  En ben van mening dat als dat kan,  het ook moet werken. 

Inmiddels uitgeprobeerd om niet gelijk te antwoorden maar later zeggen Stuur bericht.  En idd, dit werkt wel.  Heel erg bedankt

Geplaatst

Fijn dat het werkt. Zou ook gewoon moeten kunnen. Je kunt immers gewoon een app sturen.

En wat betreft het autorijden? Ach weet je. Ik ben van mening dat handmatig appen inderdaad niet verstandig is, los van het feit dat het niet mag. Maar alles inspreken, inclusief de tekst, de geadresseerde en verzenden lijkt me echt geen probleem. Als dat niet zou kunnen moet het ook verboden worden om met medepassagiers te spreken of om ergens over na te denken (grapje).

Ik vind het in elk geval een geweldige tool.

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)

En nadat ik dit schreef keek ik even naar Google Play Store en zag dat AA op het punt stond zich zelf te updaten.

En nu heb ik 4.2.59.1844

Zal morgen eens kijken wat ik ervan merk.

aangepast door der Rudi
Geplaatst
10 minuten geleden, der Rudi zei:

Ik heb 4.2.59.1444

Dat is dezelfde dus als die ik net poste.

Geplaatst (aangepast)
13 minuten geleden, der Rudi zei:

En nadat ik dit schreef keek ik even naar Google Play Store en zag dat AA op het punt stond zich zelf te updaten.

En nu heb ik 4.2.59.1844

Zal morgen eens kijken wat ik ervan merk.

Play store, ik zie daar veel maar nog steeds geen Android-Auto?

Volgens mij is dit tot nu toe toch echt de laatste versie.!

Screenshot_20190520-211743_Samsung Internet.jpg

aangepast door Eric-H
Geplaatst
12 minuten geleden, Eric-H zei:

Play store, ik zie daar veel maar nog steeds geen Android-Auto?

Volgens mij is dit tot nu toe toch echt de laatste versie.!

Screenshot_20190520-211743_Samsung Internet.jpg

Nee. Kijk maar. En dit is zojuist geüpdate.

Screenshot_20190520-212350.jpg

Screenshot_20190520-212414.jpg

Geplaatst
9 minuten geleden, surfingjohn zei:

Wat zijn de wijzigingen t.o.v. de vorige versie?

Dat weet ik nog niet. Zal morgen eens kijken als ik met de auto ga rijden.

Geplaatst
3 minuten geleden, der Rudi zei:

Nee. Kijk maar. En dit is zojuist geüpdate.

Screenshot_20190520-212350.jpg

Screenshot_20190520-212414.jpg

Heb zelf net deze geïnstalleerd, via apk, geen directe update!

Screenshot_20190520-212840_Android Auto.jpg

Geplaatst
1 minuut geleden, Eric-H zei:

Heb zelf net deze geïnstalleerd, via apk, geen directe update!

Screenshot_20190520-212840_Android Auto.jpg

Welke versie Android draai jij ?

Ik heb Android 9 

Geplaatst (aangepast)

8.0.0

En het is echt via Play Store gegaan zoals je ziet.

Misschien komt het omdat ik in Duitsland woon. Maar alles loopt bij mij via een VPN die verbinding maakt met een NL server.

Voorheen deed ik AA ook via een apk maar op een gegeven moment verscheen een AA update bij mij automatisch in de play store. Zo ook een dik half uur geleden.

aangepast door der Rudi
Geplaatst (aangepast)
4 minuten geleden, der Rudi zei:

8.0.0

En het is echt via Play Store gegaan zoals je ziet.

Misschien komt het omdat ik in Duitsland woon. Maar alles loopt bij mij via een VPN die verbinding maakt met een NL server.

Voorheen deed ik AA ook via een apk maar op een gegeven moment verscheen een AA update bij mij automatisch in de play store. Zo ook een dik half uur geleden.

Ik gebruik zelf ook een VPN, deze wijzigd alleen het IP adres, ik denk toch echt dat het aan jou versie PlayStore ligt, hier komt AA nergens daar in voor, zelfs niet bij de geïnstalleerde Apps en tsja, dan krijg je dus ook geen Updates te zien. (Of het moet tzt ook plots zichtbaar worden )

aangepast door Eric-H

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...