Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

IK heb een kia picanto CVVT uit 2013 en deze heeft maar 1 12V aansluiting (sigarettenaansteker). Nu zit er naast deze nog een gat die is afgedicht met een stuk plastic. Bij sommige zit hier een USB aansluiting oid in. Mijn vraag is eigenlijk is het mogelijk hier nog een 12V aansluiting in te (laten) bouwen en hebben mensen hier ervaring mee, ook qua kosten?

Ongeveer deze situatie:

Picture2.jpg

Geplaatst

Is volgens mij zelf wel te doen. Ik zie op oa eBay nog wel eens van die paneeltjes langskomen, maar bij een sloop moet je ook wel kunnen slagen, misschien zelfs MET stekkers.
Dan zou het een kwestie zijn van de juiste draden afsplitsen.
Mijn Picanto TA uit 2011 heeft rechts 12V, links een echte aansteker en ertussen USB/AUX/iPod.

• Like 1
Geplaatst

Ze staan inderdaad op ebay voor rond de E30 voor een paneel incl. Usb en aux aansluiting alleen moet er dan nog een extra 12v stekker bij in. Maar eens even kijken en verder zoeken, bedankt! Allicht ook eens een kia dealer bellen en vragen of zij het kunnen en tegen welke prijs. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...