Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
3 uur geleden, Murcielaygo zei:

Het blijft een Niro; een Uitvoering/Generatie van de Niro.
Net als dat de Picanto TA een generatie is en dus een eigen sub heeft onder Picanto.

Anders gaan mensen bijv. zoeken onder e-Niro omdat ze die hebben, maar vinden geen antwoord omdat dat al onder de Niro beschreven is...

Maar goed, verzoeken kun je volgens mij indienen bij Jheroen, beheerder van het forum. Moderators gaan daar IMHO niet over, die houden de berichten in de gaten...

Ik maak ook de sub forums aan heb de E-niro aan gemaakt onder het kopie niro het is tenslotte een niro alleen een electrische?

Als ik overal nog eens een apart forum voor moet aan maken word het heel erg on overzichtenlijk vandaar dat de mensen zelf topics kunnen openen onder het kopje E-niro als het probleem vraag ook over de E-niro gaat anders komen alle modelen straks op 1 hoop 

Maar vragen of suggesties kun je ook altijd bij mij kwijt 

Maar voor nu blijft de structuur nog zo als deze nu is 

• Like 1
Geplaatst
7 minuten geleden, xtra40 zei:

Ik maak ook de sub forums aan heb de E-niro aan gemaakt onder het kopie niro het is tenslotte een niro alleen een electrische?

Als ik overal nog eens een apart forum voor moet aan maken word het heel erg on overzichtenlijk vandaar dat de mensen zelf topics kunnen openen onder het kopje E-niro als het probleem vraag ook over de E-niro gaat anders komen alle modelen straks op 1 hoop 

Maar vragen of suggesties kun je ook altijd bij mij kwijt 

Maar voor nu blijft de structuur nog zo als deze nu is 

Zoals eerder gezegd is. En ook wat mijn bedoeling was. Topics maken dat maakt het overzichterlijker. Denk niet dat een aparte forum nodig is. Gewoon topics aanmaken :dup:

• Like 2
Geplaatst (aangepast)
3 uur geleden, henk smit zei:

ik vind de E. niro niet zo speciaal.de mijne heeft een verbranding moter. met elektrisch waar je mooie afstanden,                                                            mee kan rijden. voor je moet tanken+de E niro kost 10 tot 15 duizend euro duurder dan de mijne. dus samen gevat                                                      blijf ik nog z,on drie jaar rijden met mijn Kia niro.  dan is die vier jaar oud.                                                                                                                                  

Henk Smit, als je dan alleen maar elke keer zo negatief over de e-Niro wilt schrijven, kom dan a.u.b. niet meer op dit forum deel. Dan kunnen degenen die wel positief en enthousiast zijn hier elkaar helpen en vragen over en weer beantwoorden. Ik heb nog niet 1 positieve bijdrage van je gezien. Erg jammer!

Dit moest ik even kwijt.

aangepast door Veefer
Geplaatst
Zoals eerder gezegd is. En ook wat mijn bedoeling was. Topics maken dat maakt het overzichterlijker. Denk niet dat een aparte forum nodig is. Gewoon topics aanmaken :dup:
Owww oke nou dat werkt dus ik hoop dat er veel topics worden gemaakt en hoop daarbij altijd op veel positieve berichten:-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Geplaatst
5 uur geleden, xtra40 zei:

Owww oke nou dat werkt dus ik hoop dat er veel topics worden gemaakt en hoop daarbij altijd op veel positieve berichten:-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Prima zo, bedankt.  Was kennelijk al een tijdje? Had ik niet gezien.

Geplaatst
54 minuten geleden, Sigmasailor zei:

Prima zo, bedankt.  Was kennelijk al een tijdje? Had ik niet gezien.

Geen probleem je hebt het gevonden en bent al lekker bezig er mee ik zeg goed bezig :dup:

Geplaatst

Prima, als er leuke nieuw topics bijkomen kunnen e die beter apart aanmaken.

Ik kan alleen niets op slot zetten; dat moet een moderator doen.

• xtra40 heeft dit topic gesloten
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...