Gast Geplaatst 21 Januari, 2019 Geplaatst 21 Januari, 2019 ja, dat kan zeker. Alleen als je toestel daarvoor geschikt is.
Gast Geplaatst 21 Januari, 2019 Geplaatst 21 Januari, 2019 In onderstaande link kun je de Navigatie/Bluetooth/Opladen/EV /Apple Carplay en Android auto handleiding vinden. Even gescand voor iedereen, Misschien wel handig. Via link te downloaden. E-Niro navigatiehandleiding
Bart Sluimer Geplaatst 21 Januari, 2019 Geplaatst 21 Januari, 2019 5 uur geleden, Veefer zei: bladzijde 28 van het hele dikke boek (heb alleen het Nederlands er uit gesloopt en de rest in de kast gegooid) daar kun je via 'Set up '> 'Navigatie'> 'navigatie' aanvinken "Waarschuwing radarcontrole" Dan zou het moeten werken. Helemaal correct. Eerst zorgen dat de auto echt verbinding maakt met de telefoon. Dan radarcontrole aanzetten. Het werkt. Het blijft er wel uitzien als een Tomtom van 5 jaar terug. Hopen nu op de Tomtom via CarPlay. En dan de file balk op de zijkant in beeld!
korsowito Geplaatst 21 Januari, 2019 Geplaatst 21 Januari, 2019 Even wat naslagwerk.. wat vinden jullie daarvan? Ik wist dat van conditioning nog niet de rest was me wel bekend..
Sigmasailor Geplaatst 21 Januari, 2019 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2019 Inderdaad: mooi duidelijk verhaal. Maar niets nieuws.
Hippe lip Geplaatst 21 Januari, 2019 Geplaatst 21 Januari, 2019 Goed verhaal; klinkt erg plausibel. Hier heb je wat aan. Zeker ook de raad om, als je grote afstanden af gaat leggen, alleen aan snelladen te doen tussen 20 en 80% vulling van de accu. Dat werkt dus het snelste.
Geronimo81 Geplaatst 21 Januari, 2019 Geplaatst 21 Januari, 2019 weet even niet meer wie het vroeg, maar ik heb inmiddels wat filmpjes gemaakt van 0-100. Ik doe het in ongeveer 8 seconden in de sport mode. geen idee hoe ik hier een filmpje moet uploaden, dus als degene die het vroeg het wil zien, pm me maar met je nummer, dan app ik het wel.
Gast Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 11 uur geleden, Geronimo81 zei: weet even niet meer wie het vroeg, maar ik heb inmiddels wat filmpjes gemaakt van 0-100. Ik doe het in ongeveer 8 seconden in de sport mode. geen idee hoe ik hier een filmpje moet uploaden, dus als degene die het vroeg het wil zien, pm me maar met je nummer, dan app ik het wel. even op google drive of onedrive zetten en dan de link hier plaatsen
casper Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 Misschien is het handiger om een sub categorie te maken op het forum in plaats van alles onder 1 topic te gooien. Het wordt nu erg lastig om mee te lezen en te zoeken. Gewoon een tip.
gjcvro Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 Dit is al een sub forum van de Niro : https://www.kiaclub.nl/forum/159-e-niro/
casper Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 4 uur geleden, gjcvro zei: Dit is al een sub forum van de Niro : https://www.kiaclub.nl/forum/159-e-niro/ Dat klopt. Maar is het niet mogelijk om een nieuwe topic te starten? Bijvoorbeeld. Laden E niro. Of ervaring vebruik, etc. na een paar weken is dit topic niet meer te overzien.
Hippe lip Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 16 minuten geleden, casper zei: na een paar weken is dit topic niet meer te overzien. Er is altijd nog zoiets als een zoekfunctie
Sigmasailor Geplaatst 22 Januari, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 Januari, 2019 6 uur geleden, casper zei: Misschien is het handiger om een sub categorie te maken op het forum in plaats van alles onder 1 topic te gooien. Het wordt nu erg lastig om mee te lezen en te zoeken. Gewoon een tip. Mee eens, twee maanden geleden al voorgesteld maar de moderator leest denk ik niet mee. Een aparte hoofdgroep voor BEVs zou erg leuk zijn.
gjcvro Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 Niets houdt je toch tegen om in dit SUBgedeelte een nieuw topic te openen?
Sigmasailor Geplaatst 22 Januari, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 Januari, 2019 Klopt, zou kunnen. Maar je ziet dat het niet gebeurt. Kennelijk zijn er meer die denken de 'e' iets speciaals is.
Gast Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 10 minuten geleden, Sigmasailor zei: Kennelijk zijn er meer die denken de 'e' iets speciaals is. Hebben ze nog gelijk in ook
pdakkerman Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 2 uur geleden, casper zei: Dat klopt. Maar is het niet mogelijk om een nieuwe topic te starten? Bijvoorbeeld. Laden E niro. Of ervaring vebruik, etc. na een paar weken is dit topic niet meer te overzien. Die heb ik al aangemaakt
Murcielaygo Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 Een sub-afdeling voor de e-Niro is er toch? En daarin moet je zelf dan weer je topics kunnen plaatsen over de verschillende onderwerpen.Een BEV-afdeling lijkt leuk, maar wat moet daar dan in? De Soul EV en de e-Niro? Die beide meer delen met hun ICE-uitvoering dan onderling, dus een sub onder het type lijkt mij beter.Ik snap dat onderwerpen als laden en bijv. Hypermiling voor de EV's handig zijn, maar dat zijn ze ook voor PHEV's en die laatste ook voor HEV's, dus waar laat je dat dan?
Sigmasailor Geplaatst 22 Januari, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 Januari, 2019 Volgens mij is er een Sub-afdeling Niro (ICE, PHEV, BEV, etc) met daarin een Topic e-Niro. Volgens mij kan je onder het e-Niro topic geen nieuw topic beginnen. Of zie ik iets over het hoofd en kan dat wel? Wat je nu al krijgt is dat iedereen (keurig) het e-Niro topic gebruikt maar dat daarin allerlei onderwerpen door elkaar raken. Bij Tweakers is het nog veel erger, daar zit de Kona er ook bij wat resulteert in een brij van 200 pagina's met 10-tallen onderwerpen dwars door elkaar heen.
xtra40 Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 Volgens mij is er een Sub-afdeling Niro (ICE, PHEV, BEV, etc) met daarin een Topic e-Niro. Volgens mij kan je onder het e-Niro topic geen nieuw topic beginnen. Of zie ik iets over het hoofd en kan dat wel? Wat je nu al krijgt is dat iedereen (keurig) het e-Niro topic gebruikt maar dat daarin allerlei onderwerpen door elkaar raken. Bij Tweakers is het nog veel erger, daar zit de Kona er ook bij wat resulteert in een brij van 200 pagina's met 10-tallen onderwerpen dwars door elkaar heen.In het forum deel E-niro kun je net als in alle modellen reeks gewoon verschillende topics starten dit is al reeds gedaan ik zie topics verschijnen Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
Sigmasailor Geplaatst 22 Januari, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 Januari, 2019 Jaaa! Ik zie nu pas dat er keurig een speciaal e-Niro deel is gemaakt. Had ik nog niet gezien. TOP!!! Het lange topic staat daar nu ook keurig in. Helemaal goed wat mij betreft! Laten we nu eens proberen (gedisciplineerd als we zijn) binnen die nieuwe groep nette subgroepen te maken.
gjcvro Geplaatst 22 Januari, 2019 Geplaatst 22 Januari, 2019 Dit is al een behoorlijke tijd zo, maar iedereen bleef maar doortoeteren in dat ene topic. Ws iets met focus of oogkleppen. 1
HenkM Geplaatst 23 Januari, 2019 Geplaatst 23 Januari, 2019 Ik denk dat de E-Niro een hoofd groep zou moeten worden onder modellen gezien het aantal posts. Het is dan wel qua model (uiterlijk) een Niro (verbrandingsmotor met een hulp E-motor) maar toch ook wel een heel ander concept dan een hybride exemplaar. OK er zijn ook raakvlakken maar imho denk ik dat de E-Niro een eigen plaats verdiend.
Murcielaygo Geplaatst 23 Januari, 2019 Geplaatst 23 Januari, 2019 Het blijft een Niro; een Uitvoering/Generatie van de Niro.Net als dat de Picanto TA een generatie is en dus een eigen sub heeft onder Picanto.Anders gaan mensen bijv. zoeken onder e-Niro omdat ze die hebben, maar vinden geen antwoord omdat dat al onder de Niro beschreven is...Maar goed, verzoeken kun je volgens mij indienen bij Jheroen, beheerder van het forum. Moderators gaan daar IMHO niet over, die houden de berichten in de gaten...
Aanbevolen Berichten