NIro'18 Geplaatst 1 Juli, 2022 Geplaatst 1 Juli, 2022 Maps full screen kan ik ook niet vinden. Ik had niet verwacht dat het splitscreen in de navigatie uit moest, maar dat is eigenlijk wel logisch.Verstuurd vanaf mijn Mi A3 met Tapatalk Quote
SmurfenB Geplaatst 2 Juli, 2022 Geplaatst 2 Juli, 2022 14 uur geleden, zei Edwin ter Beest: Zojuist de update geïnstalleerd op mijn Niro PHEV 2021. Update verliep zonder problemen. Android Auto werkt nu ook in full screen. Hiervoor wel in de instellingen van de auto de split screen uitzetten. Android Auto creëert zelf een split screen waarbij je kunt schakelen tussen 2 app's, bijvoorbeeld Maps en Spotify. De balk zit nu aan de zijkant. Voor zover ik kan zien is het niet mogelijk Maps in full screen te draaien, maar wellicht zit dat diep in Android Auto verborgen. Het is mogelijk om maps full screen te krijgen, enkel is het beeld dan horizontaal iets uitgerekt. Zie einde video: https://youtu.be/1csk2vtP2Dc Quote
HansH Geplaatst 18 November, 2022 Geplaatst 18 November, 2022 (aangepast) Voor wie het nog niet weet: Via de officiële update.kia.com website is er sinds 14 november een nieuwe software en kaartversie beschikbaar voor de Niro types MY22 en MY23 met de standaard GEN5W navigatie. https://update.kia.com/EU/NL/Main Kijk vooral eerst even naar de “Wat is er nieuw?” 18 November, 2022 aangepast door HansH Quote
Gsm Geplaatst 24 November, 2022 Geplaatst 24 November, 2022 Heeft iemand al een update voor een MY18 gevonden ? Wanneer moet die komen ? Quote
SmurfenB Geplaatst 25 November, 2022 Geplaatst 25 November, 2022 4 uur geleden, zei Gsm: Heeft iemand al een update voor een MY18 gevonden ? Wanneer moet die komen ? Heeft u zelf al gekeken op update.kia.com? Sinds 2018 is zeker al een update uit. De laatste update is van 19 mei 2022: Mei 2022 update. Ik verwacht dat de november 2022 update binnen een week uitkomt. Kia brengt elk half jaar een update uit. Quote
Rowicom Geplaatst 25 November, 2022 Geplaatst 25 November, 2022 2 uur geleden, zei SmurfenB: Heeft u zelf al gekeken op update.kia.com? Sinds 2018 is zeker al een update uit. De laatste update is van 19 mei 2022: Mei 2022 update. Ik verwacht dat de november 2022 update binnen een week uitkomt. Kia brengt elk half jaar een update uit. Haha, ik denk niet dat Gsm bedoelt of er überhaupt al een keer een update is uitgekomen sinds 2018.... Want dat zou wel heel raar zijn, toch? Quote
SmurfenB Geplaatst 25 November, 2022 Geplaatst 25 November, 2022 (aangepast) 1 uur terug, zei Rowicom: Haha, ik denk niet dat Gsm bedoelt of er überhaupt al een keer een update is uitgekomen sinds 2018.... Want dat zou wel heel raar zijn, toch? Gezien het aantal berichten door @Gsm geplaatst op dit forum wel, maar ik doe liever geen aannames. Ik heb alleen de vraag beantwoord. 25 November, 2022 aangepast door SmurfenB 1 Quote
Gsm Geplaatst 25 November, 2022 Geplaatst 25 November, 2022 Haha leuk zo´n verwarring. Mijn laatste update voor de MY18 is van inderdaad mei 2022 en ik was benieuwd of er inmiddels weer een update is gekomen of er aan komt want ik dacht dat er 2 keer per jaar een update werd uitgegeven en die zou nu dan moeten komen maar ik zag nog niets, ik twijfelde of mijn navigation updater aan een update toe was en dat ik daardoor geen updates meer zag. Hoe sommigen aan 2018 komen weet ik niet maar denk dat het komt door de MY18 maar dat is wat updater aangeeft voor mijn Niro HEV (MY´18) en dat is de compact Gen5 navigatie Maar conclusie is dat ik nog even moet afwachten 1 Quote
SatJunk Geplaatst 25 November, 2022 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2022 HIER kun je de melding lezen indien er iets nieuws uitkomt.. Quote
John Dolleman Geplaatst 26 November, 2022 Geplaatst 26 November, 2022 Heb al zitten spitten op het forum maar kan het niet vinden. Ik heb nu 2 weken een Niro HEV van april 2021 en wil de software en kaart updaten. De download staat inmiddels op de USB. Het updaten duurt ong. een half uur heb ik begrepen en het contact moet aanblijven. Kan je ook updaten tijdens het rijden? Quote
Rowicom Geplaatst 26 November, 2022 Geplaatst 26 November, 2022 Heb al zitten spitten op het forum maar kan het niet vinden. Ik heb nu 2 weken een Niro HEV van april 2021 en wil de software en kaart updaten. De download staat inmiddels op de USB. Het updaten duurt ong. een half uur heb ik begrepen en het contact moet aanblijven. Kan je ook updaten tijdens het rijden? Het wordt juist aanbevolen om te rijden tijdens de update. Dit om leegraken van de 12V accu te voorkomen. 1 Quote
Gsm Geplaatst 26 November, 2022 Geplaatst 26 November, 2022 Ik laat de auto altijd voor de deur stationair draaien. Quote
Vince Geplaatst 26 November, 2022 Geplaatst 26 November, 2022 6 uur geleden, zei John Dolleman: Heb al zitten spitten op het forum maar kan het niet vinden. Ik heb nu 2 weken een Niro HEV van april 2021 en wil de software en kaart updaten. De download staat inmiddels op de USB. Het updaten duurt ong. een half uur heb ik begrepen en het contact moet aanblijven. Kan je ook updaten tijdens het rijden? De update handleiding adviseert om de update niet tijdens het rijden uit te voeren omdat dit het update-proces kan verstoren. Zie aanhangsel. Ook wordt geadviseerd om elk Bluetooth-apparaat af te koppelen. De update is over het algemeen binnen 10 tot 15 minuten uitgevoerd. Quote
John Dolleman Geplaatst 26 November, 2022 Geplaatst 26 November, 2022 5 uur geleden, zei Rowicom: 7 uur geleden, zei John Dolleman: Heb al zitten spitten op het forum maar kan het niet vinden. Ik heb nu 2 weken een Niro HEV van april 2021 en wil de software en kaart updaten. De download staat inmiddels op de USB. Het updaten duurt ong. een half uur heb ik begrepen en het contact moet aanblijven. Kan je ook updaten tijdens het rijden? Het wordt juist aanbevolen om te rijden tijdens de update. Dit om leegraken van de 12V accu te voorkomen. Dan ga ik het maandagmorgen doen onderweg naar het werk, 50 minuten rijden dus moet goed komen. Quote
SatJunk Geplaatst 26 November, 2022 Topic Starter Geplaatst 26 November, 2022 Ik laat de motor lopen tijden de update en doe met reserve sleutel de deuren op slot.. Quote
Gsm Geplaatst 26 November, 2022 Geplaatst 26 November, 2022 (aangepast) 43 minuten geleden, zei SatJunk: Ik laat de motor lopen tijden de update en doe met reserve sleutel de deuren op slot.. Ik blijf even in de auto met draaiende motor zitten tijdens het updaten, zie ik ook wat er gaande is @John Dolleman Advies is niet te rijden tijdens updaten en waarom zou je dat doen ? Updaten duurde bij mij ±10 minuten. 26 November, 2022 aangepast door Gsm Quote
Lando Ophelders Geplaatst 27 November, 2022 Geplaatst 27 November, 2022 eergister en gisteren geprobeerd de update uit te voeren. Na ca 10 min de melding ' valideren bestanden'. in het beeld te hebben gehad krijg ik een update balkje voor 1min, daarna de melding dat er een fout is opgetreden. Iemand ook last van dit euvel ... ik heb een My '22 systeem in mijn Xceed PHEV. 1 Quote
Gsm Geplaatst 27 November, 2022 Geplaatst 27 November, 2022 Ik meen mij te herinneren dat ik zoiets ook een keer heb gehad en dat lag bij mij aan het sd kaartje. Even een ander sd kaartje of sticky proberen van de vereiste grote, bij mij is dat een 32Gb SD kaartje niet minder maar ook niet meer en FAT32 geformatteerd 1 Quote
Lando Ophelders Geplaatst 4 December, 2022 Geplaatst 4 December, 2022 Op 27-11-2022 om 13:34, zei Gsm: Ik meen mij te herinneren dat ik zoiets ook een keer heb gehad en dat lag bij mij aan het sd kaartje. Even een ander sd kaartje of sticky proberen van de vereiste grote, bij mij is dat een 32Gb SD kaartje niet minder maar ook niet meer en FAT32 geformatteerd dank voor de Tip, ik heb een andere USB stick van 64Gb geprobeerd en dit werkte prima. systeem is weer up to date 2 Quote
Gsm Geplaatst 7 December, 2022 Geplaatst 7 December, 2022 Zojuist de nieuwste uitgave gedownload voor de Niro HEV (MY´18) morgen ga ik die installeren in de Niro Quote
Flying_Dutchman Geplaatst 7 December, 2022 Geplaatst 7 December, 2022 The Eagle has landed ... Kijk hier voor de laatste versie. Quote
Gast Geplaatst 7 December, 2022 Geplaatst 7 December, 2022 1 uur terug, zei Gsm: Zojuist de nieuwste uitgave gedownload voor de Niro HEV (MY´18) morgen ga ik die installeren in de Niro Je kunt m ook nu opstarten en lekker gaan slapen. Morgenochtend klaar. Motor hoeft niet aan. Quote
Gast Geplaatst 7 December, 2022 Geplaatst 7 December, 2022 Serieus? Nieuwe natuurgeluiden en je kunt je thuisadres inspreken. Dat is de update?? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.